Forumsvar skapade

Sida 181 av 251
  • getwet

Medlem
    25 november, 2003 vid 16:17 som svar på: Nytt Speedrekord…………

Jag tror det men nästa år lär väl den heta årsmodell 2005 om jag känner tillverkarna rätt….åh de måtte man väl ha….det senaste wink.gif Kanske RS5 kommit då?

• getwet

Medlem
    25 november, 2003 vid 15:26 som svar på: Nytt Speedrekord…………

Strunt samma….ska HA GREJERNA!!!! crazy.gif

• getwet

Medlem
    25 november, 2003 vid 15:23 som svar på: Nytt Speedrekord…………

Festen är bokad, behövs det julmat? Kom hit bara så löser vi resten. Frun och ungarna äter alltid gröt wink.gif Och nu är det bara knäckebröd som gäller när du är på ingång.
    Casha upp gör vi….säljer lite Ericsson bara, snitt kurs 74kr……en bit kvar mad.gif

• getwet

Medlem
    25 november, 2003 vid 11:16 som svar på: Nytt Speedrekord…………

Vill ha…….Fanatics nya slalom monster och RS4….. smirk.gif

• getwet

Medlem
    24 november, 2003 vid 20:00 som svar på: Vilka är dagens och de kommande TRENDERNA????

I LOVE YOU MASSE!!!!! Och jag verkligen längtar till trenderna slagit in, för jag ojkaj inte stjva ret lengre.

• getwet

Medlem
    24 november, 2003 vid 08:18 som svar på: Nytt Speedrekord…………

Slowfox……

• getwet

Medlem
    23 november, 2003 vid 21:26 som svar på: Nytt Speedrekord…………

Hopas hoppas hoppas……… wink.gif

• getwet

Medlem
    21 november, 2003 vid 21:00 som svar på: Vilka är dagens och de kommande TRENDERNA????

Va fan tvekar du på trenden…..brallerna kommer bli ruggigt heta och brädan ser exakt ut som en HS133 men om sisådär 4-5år, då kommer den se ut så, lovar!
    Bilden andas framtid, framgång, glamour, succe och entreprenörs anda! Med andra ord…precis som vilken normal svensk som helst…..inga bidrag här inte!

• getwet

Medlem
    21 november, 2003 vid 20:47 som svar på: Vilka är dagens och de kommande TRENDERNA????

Det där köper jag rakt av, Merca 350sl och svinto till frilla samt gabardinbralla med åtklämd pitt till vänster är redan på ingång. Fan va mulligt att få uppleva det en gång till….och fjunisarna som tror dom är revoltörer och nyskapare!
    Musche och polisongka har redan börjat odlats för att bemöta de nyaste fagraste trenderna från Munchen och Stuttgart. Den som behåller sina dreadlocks borde avlivas, så dj…. ute blir man då, för att inte tala om NÖRD! Och det är milt utryckt.
    Nästa steg blir självklart våtdräkt med axelvaddar samt breda byxben, har sett skisser på långa smala snipiga kragar också. Tycks vara svårt att få till det i neopren men med stärkelse tycks det gå.
    Själv har jag funderat på att köra naken, det gjorde vi på flower power tiden det och borde bli dags att ta upp igen så att fjunisarna får tro att dom kommit på något nytt.

Det var allt gott folk från mister Framtid efter att han kikat djupt i vinpavan och gnuggat sin kristallkula ordentligt, vilket är detsamma som facit om framtiden.
    Men tills sist…….skål alla go vänner, för dom andra skiter jag fullständigt i!

• getwet

Medlem
    21 november, 2003 vid 20:32 som svar på: Vilka är dagens och de kommande TRENDERNA????

Va fan ni är ju helt ute o cyklar angående framtiden…..bifogar bild på framtiden och hur det kommer att se ut, jag lovar! Snacket om prylar hit o dit blir ganska meningslöst…bilden är facit så nu är det bara att kitta upp sig för var o en.
    Jag vet med säkerhet att allt kommer bli bättre, det kommer att blåsa dubbelt så mycket och dubbelt så ofta. Bärsen halveras i pris och bensinpriset rasar till 1972 års pris.
    Förutom det kommer jag att bli yngre och dubbelt så bra som jag någonsin varit och tjäna tre ggr så mycket som idag.
    Alla kommer att få det bättre, även tredje världen eftersom alla vi kommer att tjäna så mycket så vi kan skänka halva vår inkomst till välgörande ändamål.
    Vågorna kommer att komma mycket oftare och vara mycket fetare, jag kommer att vara mindre fet och alla tjejer se ut som JLO.
    Med den framtidstron kan jag lugnt luta mig tillbaka och insupa ytterligare ett glas dyrt gott rödvin, ta en svindyr choklad bit med 85% kakao i, och ändå njuta för fullt för jag vet att imorgon blir det ännu bättre…för oss alla. Det är framtiden som väntar oss!

• getwet

Medlem
    21 november, 2003 vid 11:39 som svar på: Vilka är dagens och de kommande TRENDERNA????

Precis som Lasse skrev så är nog fortåkaprylarna på väg tillbaka men i mer ”lättseglad” form och bredare register.
    Varje brädtillverkare släpper ut nya slalomkonceptet nu på löpande band, ska bli oerhört spännande att se va det blir av det. Förhoppningsvis en ny slalomcup både nationellt och internationellt.
    Jag har nu varit med i 28 år och surfat aktivt, sett grejer, stilar, trender komma och gå. Men vad som ändå slår mig är att det finns två saker som alltid håller, och dom kommer att fortsätta hålla……..våg och regatta (numera formula)! Dom kommer alltid att finnas och vara med för det är där själen ligger i windsurfing, resten är bara ”kosmetika”.

• getwet

Medlem
    19 november, 2003 vid 23:45 som svar på: Rambo, vad gör du?

Gud vadd sjönt det stjänns at vi dälar oppfatvnings.

• getwet

Medlem
    19 november, 2003 vid 23:40 som svar på: Lurad igen….

just det, Fripppe har hajja klyket liksom!

• getwet

Medlem
    19 november, 2003 vid 23:27 som svar på: T5 Ny surf buss!

Fan va skönt det är att tjöta med dig, du tycker den är snygg. Ljudet är än bättre………
    Men jag måste också krypa till korset och erkänna att det kanske finns en anledning varför det står på en del VW bussar på Arlanda….”Follow me”!

• getwet

Medlem
    19 november, 2003 vid 23:21 som svar på: FET DAG iDAG!!

men dela begriper du väl jumbo att om det var den äkta speedjanne så förblev du sjömil efter?

Sida 181 av 251
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA