Forumsvar skapade

Sida 246 av 251
  • getwet

Medlem
    22 mars, 2002 vid 11:55 som svar på: RRD Beast

Sorry Per, det var jag som erbjöd mig…….glömde logga in.

• getwet

Medlem
    22 mars, 2002 vid 06:46 som svar på: Var skall man resa i sommar??

http://www.silvestri.it Hyr ut RRD och Neil pryde på Sardinien, kan det bli bättre? Bra med vind också enligt statistik.

• getwet

Medlem
    22 mars, 2002 vid 06:40 som svar på: Tusen tack teabag, Guld!

Skulle hemskt gärna bara snällt och vänligt ber er två, Bosse och Teabag, försöka hålla koll på krocko lite mer. Senast i morse såg jag honom ställa till en del bekymmer på flyget mot Afrika tillsammans med E-type. Eller är det en regelrätt rymning på G för att undvika Mysingens kalla vatten i nattmörker?

• getwet

Medlem
    22 mars, 2002 vid 06:30 som svar på: Speed 2

Oj oj oj…….fråga Robert Bräck om han varit hos mig UTAN de attiraljerna någongång?

• getwet

Medlem
    21 mars, 2002 vid 20:29 som svar på: Försäkring av surfprylarna!?

Faan va trött jag blir på en del!!!!!!

• getwet

Medlem
    21 mars, 2002 vid 20:17 som svar på: Pålen?

Varför ska du ha det??? Om du nu tror att det är billigare där så kan kan jag svara att så inte är fallet. Samtliga kapital varor är billigare i Sverige än i Polen. Det är bara inhemskt tillverkat som är billigare, vodka och annat junk.
    Nastrovje

• getwet

Medlem
    21 mars, 2002 vid 19:45 som svar på: RRD Beast

Hörru Trubbis, saknar dig på dist.listan för grabbarna som pallar lite tryck i riggen, fart bärs och det där tredje…….
    Jag för upp dig på listan tillsammans med din styrelse polare…ok va?

• getwet

Medlem
    21 mars, 2002 vid 17:44 som svar på: Speed

Lugn SARO, det blir i Sthlm ……anmäl dig till mig på [email protected]

• getwet

Medlem
    21 mars, 2002 vid 16:11 som svar på: Speed

Mr dark, anmäl dig på [email protected]
    Börjar bli ett gäng nu…kul som f..
    tom Gutarna har anmält sig…..

• getwet

Medlem
    21 mars, 2002 vid 16:08 som svar på: Speed

Minnet börjar komma igång lite nu……..men vem Engelsmannen är minns jag ej, men vet någon var Pascal Maka tog vägen??? Fransmannen som hade rekord många år.

• getwet

Medlem
    21 mars, 2002 vid 13:42 som svar på: Speed

Race mustach ger massor med extra knop!!! Rakad skalle och tejpade/slimmade öron likaså.

• getwet

Medlem
    20 mars, 2002 vid 19:51 som svar på: Speed

Vi får väl se….när getwet69 SWE16, Swe15 och monkey drar igång så……ett problem kvarstår dock, min GPS mäter bara upp till 99knop!!!

• getwet

Medlem
    20 mars, 2002 vid 15:32 som svar på: Sand mellan tårna….

Den finns på Bromma…..

• getwet

Medlem
    20 mars, 2002 vid 12:44 som svar på: Speed

Härligt att det finns några riktiga män därute iallafall som vill spränga ljudvallen och riskera ett och annat!!!!
    Men vad gör ni andra egentligen? Släpp akrobatik kursen hos Idla flickorna och häng med ut på en rekord runda istället!!!!
    Ni som hitills har anmält er, och kommande, maila er mailadress där ni vill bli kontaktade så lägger jag upp en dist.lista och distribuerar ut hur vi kan gå tillväga, när var hur mm. [email protected]

• getwet

Medlem
    20 mars, 2002 vid 12:05 som svar på: hur snabb är en formula ?

Just den han satte rekord med hänger hemma på min vägg (det sägs att det är den) och jag har kört ett par test repor med den. Smal som en vattenskida, tunn som ett löv i aktern och väger 4kg. Byggd i kolfiber/kevlar.

Sida 246 av 251
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA