gh0st
Forumsvar skapade
-
@rusiak 419297 wrote:
Om jag tar med popcorn…och öl…får jag komma då? 😉
Var köpte du den? Laddat ner?
Hah, klart du får! Tackar aldrig nej till en öl. Fick med den när jag uppdaterade nån kitetidning.
-
Jag har Spare Change hemma, ska kolla på den imorgon.
-
Äsch kan lika väl klistra in den själv.
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=33586&highlight=vietnam -
gh0st
Medlem29 september, 2007 vid 10:54 som svar på: Caption -> Sunset session in Sweden. Photo -> Sam Hansson@Lars_M 418733 wrote:
Hej Nicke, hur e det med din ben? Hoppas det är bättra med dig, kommer ihåg hur det såg ut i somras nere hos Matthew
Jodå, det blev en operation till nu så det är fortfarande kasst, men det börjar gå åt rätt håll iallfall. Tack för omtanken =)
-
gh0st
Medlem28 september, 2007 vid 22:46 som svar på: Caption -> Sunset session in Sweden. Photo -> Sam HanssonBra jobbat Sam, bild i världsklass!
-
haha, kolla vad det är för slags haj, tror lilla Nemo hade gjort större skada med sin skadade lilla fena. =)
-
@Milkman 418295 wrote:
Äh.. Vafan säger du! Det är ju min treåring som gjort den… Tycker det är skitsnyggt!
Fast som sagt. FX:en är nog snyggast
Hehehe, skulle kunna fundera på den om det faktiskt var din treåring Milk =)
-
Kunde dom inte ens ha anlitat någon som kunde graffa. Det ser ju så jäkla amatör ut så det är löjligt. Hellre tribals än en graffiti gjord av en treåring.
-
2005 fångade militären en 2.5m lång vitfenad oceanhaj i skåne. Dom kan döda människor that is, om dom nu hade haft oss på sin matsedel. Dom gjorde en jämförelse och tydligen var detta en ännu märkligare händelse än om dom hade fångat en vithaj. So be were ; )