gogga
Forumsvar skapade
-
Jag och lalle är sugna på habo, annars köttar vi nog på THA NAES skulle jag tro…
-
Svar till:
Personligen måste jag säga att skillnaden mellan X3 16 och EH freestyle 12 inte är så stor vindstyrkemässigt. Jag fann direkt när jag bytte att jag använde min eh12 i nästan likadana vindar som jag använde min x3 16.
[/ QUOTE ]
mm, det är lite det jag är rädd för…
Har rambo någon åsikt om det (förutom sälj allt och köp endast EH
) ? -
ahhhh, jag trodde zooois var naturare?? Borde ju förstå sånt här….
-
Jag är helt klart på, men kommer nog till lunch, har personal fest på fredag…
Lalle är du på? -
jag är sugen på något komplement till min 8:a och 16… Sugen på den beggade 12:an men borde inte den komma lite väl nära min 16 X3?
Vafan, totte körde ju sin EH 10 samtidigt som jag körde X3:an i somras… -
Svar till:
Svar till:
okej, skönt!
Det var mest en gissning från min sida…
Hoppas du har haft härlig surf![/ QUOTE ]
Neggo gisning… Varför bryter det ut epedemier när många dör? Det är en nog mest en skröna…
[/ QUOTE ]
Neee, det är det inte alls det… om det ligger människor döda bildas det väldigt lätt bakterier.
Varför tror du de brände så många människor så snabbt som möjligt, t.om. innan de hann indentifieras?
Lyssnar du inte på nyheterna eller? -
okej, skönt!
Det var mest en gissning från min sida…
Hoppas du har haft härlig surf! -
det är därför jag gillar steffo

Oftast så får man ju ett vettit svar innan det ballar ur iallafall
alltid nått… -
Hur intresserade tror du dem är att ”passa upp” dig med mat och liknande på resturangerna? + att det finns risk för att det kan utbryta epedemier nu när det omkommit så många…
Det finns en anledning till att det är så billigt just nu…
-
chicas i string finns det mycket på stranden men nattlivet var mest i form av barer på stranden osv…
Kajtningen sög ganska stort där… så ska du inte bara titta på brudar så kajta på Coche istället!Jag var bara på Playa el agua och El Yaque, förmodligen finns det något schysst ställe i Porlamar
-
trött på den? den borde ju kultförklaras

-
Den var ganska fet, men är det bara jag som har blivit lite rädd för brunotti när man hört att en del gått sönder?
Kanske bara jag som har fått för mig det… -
Svar till:
så har vi ju redan gjort en namnlista till näset. vet inte riktigt vad det var för rubrik på den om vi kan ha den till detta med eller om nån (kommer inte ihåg vem) kan göra en likadan till detta, eller hela sverige.
[/ QUOTE ]
Det var nic som hjälpte oss att göra en sån lista…
-
vanliga hotell ger 1900 bolivars för en dollar…
”svart växling” vet jag inte vad ni menar.. jag är en seriös kille…Taxin är billig, dessutom är det inte särskilt långt från flygplatsen till El Yaque(20 min?)…
Borde kosta typ 10 000 bolivars(ca 35kr).
Jag åkte bara taxi från andra sidan ön, och det kostade 30 000 bolivars men är en resa på ca en timme.