Forumsvar skapade

Sida 105 av 140
  • gogga

Medlem
    5 december, 2004 vid 16:23 som svar på: Riktig namnlista istället för forumtråd.

jupp, skönt!

Återigen, tack Nic!

• gogga

Medlem
    5 december, 2004 vid 16:07 som svar på: Riktig namnlista istället för forumtråd.

Tack!

Jag visste inte hur man skulle kunna lösa det på ett smart sätt.
    Givetvis inte be dem surfa in, snarare sammanställa namnen på en vanlig lista sedan…

• gogga

Medlem
    5 december, 2004 vid 16:04 som svar på: Bilder Habo idag

Härligt med lite bilder!
    Jag hade en session helt ensam i skanörs hamn.. ville komma till habo men ingen som hänge med frown.gif

• gogga

Medlem
    5 december, 2004 vid 13:56 som svar på: Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!

Svar till:

MEN!! kan nu någon tala om för oss som inte var där vad vi ska göra?? om vi ska lägga energi på framtiden så skulle det vara bra att veta på vad. kan väl lägga upp en tråd med lite konkreta saker som ni faktiskt kom fram till på mötet?

för ni satt väl inte i 2h och förbannade oss som inte var där hoppas jag.

[/ QUOTE ]

Det finns nu en egen tråd där du kan läsa vad vi kommer göra på näset

• gogga

Medlem
    5 december, 2004 vid 12:59 som svar på: Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!

Med tanke på ditt inlägg om energi så kan jag ju bara säga att det tycker jag att vi bevisade som var där vad vi lägger energin på + att det kommer vara JAG och JAKOB som tar tag i detta… Energi??

Anledningen till att jag blev tjurig är att jag tycker alla(som hade möjlighet att komma) skulle få veta att det var dålig stil.’

Jag ber om ursäkt att det var du, Patrikol, som hamnade i skottgluggen, men det var lite tack vare att du målat ut dig som en ”frontfigur” inom kitesufing. Alla vet vem ”Patrikol, moderatorn på steffo” är.
    Därför tyckte jag det var synd att inte du var med.

Nu tycker jag vi gräver ner stridsyxan och gemensamt går vidare och försöker få lösa problemen på näset.

Vi har kajtat många gånger ihop, och jag hoppas det blir fler av dessa trevliga stunder(helst på näset…..)

• gogga

Medlem
    5 december, 2004 vid 11:08 som svar på: Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!

Tror inte det är många som hade längre dit än vad vi från näset hade.
    Dessutom kan inte allt passa dig, Tänk på att mötet handlade om Näset, JP, Stora hult osv, vilket faktiskt betyder att mötet var i mitten!

• gogga

Medlem
    5 december, 2004 vid 10:35 som svar på: Namnlista för att bevara näset som en kitezon!

1. Henrik Hed, Skanör

• gogga

Medlem
    4 december, 2004 vid 20:30 som svar på: Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!

Enligt dina inlägg så hade du ju varit och kajtat.. det är därför vi har retat upp oss!

• gogga

Medlem
    4 december, 2004 vid 18:31 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Vilken tid drar ni?
    Mår lite kasst just nu men om det blir bättre så kommer jag…

• gogga

Medlem
    4 december, 2004 vid 17:10 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Lalle, är du på habo imorgon?

• gogga

Medlem
    4 december, 2004 vid 13:00 som svar på: Vill tacka för bra uppslutning på dagens möte!

Riktigt dålig stil!

• gogga

Medlem
    3 december, 2004 vid 22:31 som svar på: Vägbeskrivning till mötet i HBG

Tack för hjälpen! Vi ses imorgon!

• gogga

Medlem
    3 december, 2004 vid 17:40 som svar på: Dagordning och plats 4/12

Vägbeskrivning till den vilsne hade inte skadat, tack!

• gogga

Medlem
    3 december, 2004 vid 07:54 som svar på: BEWARE OF THE ”BIG OL’MIGHTY ” PÅ 3an 22.00 IDAG!

Svar till:

36 Centimeter…!!!

[/ QUOTE ]
    Vaddå? Är inte det normalt?? confused.gif

• gogga

Medlem
    2 december, 2004 vid 20:13 som svar på: Skånesurf i helgen

Guiness sux

Sida 105 av 140
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA