Forumsvar skapade

Sida 116 av 140
  • gogga

Medlem
    30 september, 2004 vid 15:04 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

LINOR…..

• gogga

Medlem
    30 september, 2004 vid 15:03 som svar på: KITE FÖRBUD I SÖDRA SVERIGE

Svar till:

Eller är det att väcka en björn som sover? Ornitologerna har ju ändå enligt pdf.en skickat tre skrivelser i samma ärende och inget har hänt.

[/ QUOTE ]

De håller på för fullt…..

• gogga

Medlem
    30 september, 2004 vid 09:58 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Kan inte vindgudarna blåsa lite idag… för första gången på länge har jag ju möjlighet att kajta från 16,00 och framåt! kom igen nu! BLÅS BLÅS!!

• gogga

Medlem
    30 september, 2004 vid 09:18 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

satan då missade jag dig igen

• gogga

Medlem
    30 september, 2004 vid 09:13 som svar på: KITE FÖRBUD I SÖDRA SVERIGE

Jepp jag ska fråga…

• gogga

Medlem
    30 september, 2004 vid 07:47 som svar på: KITE FÖRBUD I SÖDRA SVERIGE

Snackade med en biolog(??? vetetusan vad det kallas när man sysslar med natur och djurliv i helhet??) igår som sa att onitologerna där nere har kraftigt överdrivit. Fåglar tittar på utseende och en drake är böjd vilket betyder att den inte har samma form som en rovfågel. Formen är tydligen det viktigaste när det gäller fåglarna…

• gogga

Medlem
    29 september, 2004 vid 11:45 som svar på: Hur många kitare är vi nu 2005?

satan! Hur många åkdagar har du per år???

• gogga

Medlem
    28 september, 2004 vid 20:12 som svar på: Mediakåta Ystadpågar fick styra upp situationen

Kanske inte så bra att visa med tanke på att de får fler argument att ”Vi inte tar hänsyn till fåglarna”… typ ”kolla idioterna så nära de kör”

• gogga

Medlem
    28 september, 2004 vid 14:33 som svar på: Kite en missförstådd sport

Sagt av mormor 85 år idag: ”Ska du ner och skrämma fåglarna nu igen”….

• gogga

Medlem
    28 september, 2004 vid 10:06 som svar på: Bra stroppar ?

Det var inga problem, bara kul att få visa folk vad de går miste om när man inte bor här nere smile.gif Du får väl komma ner en annan gång istället! Hoppas du hade kul i köpenhamn för vi hade en sjuhelvetes fin session i skanörs hamn hela eftermiddagen grin.gif

• gogga

Medlem
    28 september, 2004 vid 10:02 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

Lägg ägg jag vill me kajta frown.gif

• gogga

Medlem
    27 september, 2004 vid 20:06 som svar på: ännu ett habo inlägg..

Satan pjoter, det var länge sedan man såg din sportbike här nere…

• gogga

Medlem
    27 september, 2004 vid 20:04 som svar på: Mediakåta Ystadpågar fick styra upp situationen

*suck* fan också, då har jag missuppfattat allting… jag som sa speciellt att jag bara ville jobba de dagarna…

• gogga

Medlem
    27 september, 2004 vid 19:29 som svar på: Mediakåta Ystadpågar fick styra upp situationen

Gäller att överklaga skitet så det inte träder laga kraft redan till våren…

På tal om ditt påhopp om vad vi gör så har vi blivit helt knäckta av att vara mobbade med att pappa betalar hela tiden så vi försöker arbeta bort stämpeln grin.gif

• gogga

Medlem
    27 september, 2004 vid 17:33 som svar på: Korkbom

mina ögon fastnar ju endast på den senaste modellen av trasmatta nere i hörnet…

Sida 116 av 140
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA