Forumsvar skapade

Sida 126 av 158
  • haze

Medlem
    7 april, 2008 vid 17:53 som svar på: Tomten bor i Portugal…

Hahaha du är bara avundsjuk Nils… Ser grym ut ju….

• haze

Medlem
    6 april, 2008 vid 16:39 som svar på: Någon som vet var man får tag i en kite course racing bräda?

Jag skissar fortfarande på min idé om tävlings serie. Återkommer närmare om den..

• haze

Medlem
    4 april, 2008 vid 22:02 som svar på: Någon som vet var man får tag i en kite course racing bräda?

Ser ut som vanliga vågbrädor bland annat….

• haze

Medlem
    4 april, 2008 vid 13:40 som svar på: Season Kick Off – Habo, Date announced!!!

Fan Gonzo. Kan du inte dema Morgan för oss? Eller dema Morgan på Jonaish så får vi se om det funkar 😉

• haze

Medlem
    4 april, 2008 vid 07:04 som svar på: Season Kick Off – Habo, Date announced!!!

Jag kommer om man inte är i Lofoten och surfar eller i Gränsen och kör NM. Ser framemot att få testa alla andra märken. Kommer Ozone, Flexifoil, Slingshot? Någon som vet?

• haze

Medlem
    3 april, 2008 vid 19:08 som svar på: Season Kick Off – Habo, Date announced!!!

Klart det är Jonaish tur igen. Är väl dags med en uppgradering eller hur?

• haze

Medlem
    3 april, 2008 vid 16:54 som svar på: Kickoff stickers

Då är ju jag oxå hemma om jag inte drar till Lofoten… Sköj värre!

• haze

Medlem
    1 april, 2008 vid 17:25 som svar på: kontgjort rev!

Japp så klart. Kostar ungefär 100000 euro så 😉

• haze

Medlem
    1 april, 2008 vid 10:09 som svar på: kontgjort rev!

Men det skall de ju göra i Falkenberg oxå. Men det skulle bli ca 40 meter långt och vågorna skulle vara ca 2 meter konstant.

• haze

Medlem
    28 mars, 2008 vid 21:46 som svar på: Kite Varberg Lördag

Jag hoppar surfet imorgon och kör lite skidor i stället…. Sjukt mycket roligare… Eller inte 🙁

• haze

Medlem
    28 mars, 2008 vid 17:57 som svar på: Naish Fantaster…

@debkåusf 454496 wrote:

Jaha! Jag tyckte först det såg ut som en boxer!:confused2:

Sorry fel av mig kollade upp det nu. Var en SWB 2 som är bäst som täckning för grönsakslandet. Men funkar även med en Naish X2:a

• haze

Medlem
    27 mars, 2008 vid 18:33 som svar på: Naish Fantaster…

Nä debkåusf det är en Cabrinha Swichtblade 3:a så klart 😉

• haze

Medlem
    22 mars, 2008 vid 08:08 som svar på: Ion 3 från Flexifoil!

Off course Skotten. Always the hype about EH!!!!

• haze

Medlem
    21 mars, 2008 vid 22:13 som svar på: Ion 3 från Flexifoil!

Tycker jag… Om man vill kan väl starta ett eget märke? Då blir det ju den färgen som du vill ha 😉

• haze

Medlem
    21 mars, 2008 vid 22:03 som svar på: Ion 3 från Flexifoil!

Gött då har alla som brukar säga sitt om sitt eget märke skrivit här. Men skotten vann överlägset 😉

Sida 126 av 158
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA