Forumsvar skapade

Sida 104 av 233
  • hengo

Medlem
    17 mars, 2008 vid 13:00 som svar på: switch?

@psychonauten 452337 wrote:

Klart jag menar allvar varför skulle man posta nåt på steffo när man INTE menar allvar ? 😀
    Jag är regular men när det kommer till handlepass så är det ju en annan femma räknas har jag fått för mig. har man stark höger och är högerhänt så är ens ”regular” trick dom där man lämnar bommen från höger till vänster hand, säg att Nisses starka hand är höger hand, då gör han sin ”regular” backmobe när han åker med vänster fot fram (lämnar bommen från höger hand till vänster), men sig kgb när han åker med höger fot (lämnar fortfarande bommen från höger hand till vänster).

mitt problem är att jag är vänsterhänt när jag skriver men har en starkare högerhand 😐

Så, vad är problemet?

det har väl med rörelsen och hela flowet att göra, inte vilken hand du är starkast i. Exemel, mobe känns logiskt för mig att göra regular. någonting annat skulle va otänkbart i dagsläget, däremot slimchange gör jag goofy, alltså blir det ”fel” hand på det tricket.. det har med kroppen och kordinationen att göra. inte vilken hand som är starkast.

OK om du gör dingelpasses, då du verkligen hänger länge i bomen och sedan tar i och svingar di upp.. då kanske det spelar en viss roll för då är det ju mer ”rå styrka” det handlar om

• hengo

Medlem
    17 mars, 2008 vid 08:56 som svar på: Aaron Hadlow på Cable!!!! FILM

@AKA_KALLE 452298 wrote:

Henning! Blir det nån resa eller?

öö va, finns det en till Henning på steffo???

• hengo

Medlem
    17 mars, 2008 vid 08:55 som svar på: switch?

Så ja säer såhär ja, trick =goofy vågor =regular

• hengo

Medlem
    15 mars, 2008 vid 17:56 som svar på: Aaron Hadlow på Cable!!!! FILM

de va fint.

tänk om han kunde köra sådär när han kiteade också!!

S-benden toblind på 0:50 e fan sinnes

• hengo

Medlem
    15 mars, 2008 vid 08:46 som svar på: Film: Aaron & Ruben bigbay, SA

antar att du menar indy-360n? Nä den va fan fet alltså! Den där kitespotten verkar förövrigt vara så sjukt skön alltså, inge folk?? Platt, fast med perfekta kickers som kommer in hela tiden..

denna är också nice http://www.youtube.com/watch?v=UTYJSAQJxFo

• hengo

Medlem
    14 mars, 2008 vid 12:31 som svar på: Film: danskarnas (de riktiga) fina plattvattenspot

@SkånePaul 451812 wrote:

Någon som kan se vad det är för torrdräkt? Ser ut som det står GUL på ryggen va?

ingen aning, men frågade ang. hans sockar i en tråd på da scoop, tydligen mynnar benen på dräkten ut i två latexsockar

• hengo

Medlem
    13 mars, 2008 vid 22:27 som svar på: LF project part1

@mjersen 451676 wrote:

mmhm! väntar på att min ska komma!! men om det e nån bräda som kommer va fetare så e det 6.2″ 4-fenors surfbrädan (quad)!!

vilken schtorlek? escalades,unions eller sträääps?

• hengo

Medlem
    13 mars, 2008 vid 22:26 som svar på: Helt Seriöst

hahashahaha

• hengo

Medlem
    13 mars, 2008 vid 22:22 som svar på: Så kom den…

hahaha, fan va du ska få pumpa! 😀

• hengo

Medlem
    13 mars, 2008 vid 14:35 som svar på: LF project part1

Tror recoil comp iis theishit to go for!!

• hengo

Medlem
    12 mars, 2008 vid 21:45 som svar på: no comment

@pjoter 451465 wrote:

sjukt!! den killen måste slå sig hårt snart.

varför skulel han slå sig hårt? Han gör bara sånna loopar när det blåser pung och han kan ha liten kite. Han lyckas alltid hoppa så högt att kiten med lätthet hinner fånga upp honom igen innan landningen. HÅrdare landningar blir det dock om man försöker göra det med en större kite hemma i svedala, i lite mindre vind…

• hengo

Medlem
    12 mars, 2008 vid 20:30 som svar på: Storlek på kitebräda!? behöver en i morgon…=)

du bor ju i rätt del av landet för att ha möjlighet till att testa massa prylar så gör de och se vad som känns bäst..

om du tänkt köra med straps eller boots i framtiden är också nåt kan tänka på och försöka ta hänsyn till när du köper bräda

• hengo

Medlem
    12 mars, 2008 vid 19:08 som svar på: lite film

fan va jobbigt dom verkar ha det

• hengo

Medlem
    12 mars, 2008 vid 19:03 som svar på: Storlek på kitebräda!? behöver en i morgon…=)

Tycker de verkar lite litet till en så stor karl men det är ju en smaksak.. hade jag varit din size hade jag nog kört 134×40 typ, de e coolt me stora brädor

• hengo

Medlem
    10 mars, 2008 vid 18:00 som svar på: Film: danskarnas (de riktiga) fina plattvattenspot

shyst film, första killen hade ju bra ladd, de e de som ger power!!
    Såg jag fel eller körde han med någonting som skulle kunna vara neoprensockar under sina esccccalades?

Sida 104 av 233
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA