hengo
Forumsvar skapade
-
Spelar väl ingen större roll.. men nya 40d verkar nice
se bara till att du tycker den är OK att hålla i, du lär bli besviken om du skaffarn en kamera typ som 350d utan batterigrepp för den går knappt att hålla i.Det viktiga är optiken.. skulle köpt en begagnad 20d 30d snorbillig, sedan lagt resten på optiken. köp för fan ingen plastig typ 30-400 f5-f8
-
ring ludde bums. har på känn att han beställer idag
-
Kolla min EHbräda 130x40cm , kolla köp å sälj från 2007…
-
ahh, glömde de bästa. helsponsrad, med nåt nice kontrakt att man inte behöver tävla, bara glida runt
-
välbetalda jobb där du kan gå ned i till att jobba 50-75%, tex läkare
pilot, måste typ va ledig lika mycket som de jobbar minst.. Ta tex ambulanshellikopterpilot. De måste jobba dygnet runt, vilket resulterar i sjuuukt många lediga dagar!! (många fler än du jobbar) blir sjukt dyrt med utbildning å alla flygtimmar bara……….
lika så, typ kustbevakare.. då ligger du ute och får lön för att sova, plus att du är på sjön så du får massa ledigt bara för det (tror de funkar så iaf?) hur som helst jobabr man sjukt lite
…flygvärdinna?
-
…kände mig tvungen att kontra med hans andra personlighet
-
försök få de på film, skulle va sjukt ballt att se!
-
kolla min på köp å sälj 130×40…
-
nice!! speciellt den dära kgb-toblind, shyst fart rätt igenom
-
shiiiiiiit! detta måste verkligen ses som kitevärldens investeringsobjekt numrero uno!!!!
-
ja jävlar! minst sagt blandat kvalité bland honorna på touren
världs sjuan(tror jag iaf?) http://www.kiteforum.tv/index.php?option=com_videos&task=show&id=2044&Itemid=
Anna Esparre var är du och kickar röven av dom?