hengo
Forumsvar skapade
-
It seems like it yes.
why dont u go ahead and order the Paraskiflex ”L/X” 10kvm for $1250? -
sjukt najs bajs. Hooppas ni filmar nåt också!
-
det roliga är att se ser så grymt nöjda ut. På tillverkarens hemsida kan man se bilder på oändligt stora flockar av sådana otymliga ”kites”(?). Man undrar ju liksom… varför??! Måste vara en inskränkt kanadensisk by, hårt isolerad från omvärden och därmed kiteutvecklingen. Fast nä, han(företaget) har ju internet, postat filmer på kiteforum.tv och har dessutom en hemsida??! Fattar inte. Nästan så man måste beställa en..
-
halsfluss eller liknande. hållt i sig en vecka nu
-
najs!
mjesern, kalle, johan; vad fick er att välja havoc och inte hi-fi?
-
http://www.kiteforum.com/phpbb/viewtopic.php?t=2342428&start=0&sid=f6b513f6a2d48c8289a45113b4220bab
lite bilder, man ser inte så mycket men feta loopar
-
nä alltså , jag tror ni missuppfattat allt.
Det absolut viktigste med kitesurfing är att försöka se så bra ut som möjligt inför de andra pojkarna och att under upprepade tillfällen propagera för detta på internetforum -
hengo
Medlem29 september, 2007 vid 10:56 som svar på: Caption -> Sunset session in Sweden. Photo -> Sam Hanssonioo ja den bilden är fin! hoppas dom betalade vad de ska också.
-
Ja ungefär vad jag läst om HI-FI också. Har precis som du varit fundersam på vad som skiljer den mot en vanlig C typ. Men har läst att den har lika mycket depower som havocen, så det måste ju vara något annat depowersystem än på en vanligt C.
Konstigt att de inte kommit upp nån film där de visar den HI-FIen, men att man redan sett ganska mycket om havocen. kanske ett marknadsföringsknep eller bara en misstolkning av mig??
-
@Unhooked 418126 wrote:
har bara sett in i värkligheten. inte provat dock, men den ser sjukt bra ut!
Vad skiljer de åt egentligen? är det ännu mera C-kitefeeling på HI-FI?
-
Någon som lyckats hitta HI-FI på film än? verkar fått extremt bra arecenntioner om man läser lite på kiteforum.com
-
Skiter i det.. Tror inte det kommer hålla i sig ändå
-
vad duktiga de blivit!
mest imponerad av videokomprimeringen dock, sjutk bra!!!