Forumsvar skapade

Sida 116 av 233
  • hengo

Medlem
    18 augusti, 2007 vid 14:26 som svar på: ost i skåne

Parkvägen de e bra, då blir det de!
    Finns det inte ett telefonnummer till någon vindmätare i lomma någonstans också? Har inte intternet i min källarsvit

• hengo

Medlem
    14 augusti, 2007 vid 21:40 som svar på: stance?

duckstance?

• hengo

Medlem
    9 augusti, 2007 vid 20:46 som svar på: Ouch!

Humm vad kan det vara, 9-10gången nu?

• hengo

Medlem
    9 augusti, 2007 vid 19:08 som svar på: Pix Mike Blomvall

snyggt!! fan va bra de blir när du lyckas blanda in något annat element en vatten (typ brygga och vass)!

• hengo

Medlem
    8 augusti, 2007 vid 10:48 som svar på: lättvindsmonster?

@andi_j 403669 wrote:

Håller helt klart med Nic! Finns inget värre än när man måste göra ”the walk of shame” bara för att vinden inte är tillräcklig för att hålla höjden.
    Och allvarligt talat hur kul är det egentligen att kitea när det blåser mindre än 5-6 m/s! alla vet ju dessutom att här i svedala så är aldrig vinden konstant vilket innebär att om det blåser 6 m/s så är det allt från 0 m/s till just 6 m/s.

Vi har väldigt ofta 5-6m/s här, relativt konstant vind. Tycker det är skitkul att kita vid 6m/s kan göra ungefär samma grejor då som vid 8m/s. hoppar inte med draken, precis som jag skrev

• hengo

Medlem
    8 augusti, 2007 vid 07:30 som svar på: lättvindsmonster?

Vad är en ”winch-wakeboard-mojäng” ? kicker lät ju som ett trevligt ord iaf!

Har vågbräda redan men tycker inte det är så kul att cruisa runt utan vågor, inte i längden iaf..

Äh får väl se till att testa någon fetfoil eller liknande så jag kan få lite ro igen

• hengo

Medlem
    7 augusti, 2007 vid 22:56 som svar på: lättvindsmonster?

hahah, wakeboard är ju annars ett hett alternativ, men då måste man ha båt etc.

mnä har väl samma inställning egentligen, men vad har ni som kör mosterkites för erfarenheter? Jag vet att man inte hoppar med draken och koller på, men vadå borde ju gå att göra waketrick..

• hengo

Medlem
    7 augusti, 2007 vid 16:34 som svar på: 2008 REW FUEL kommer 15 aug Boka Nu

såg de..
    men fan va hemliga de är på fuelen då! Den kommer ju 15 agusti till Sverige, och allt man sett internationellt på forum etc är några få bilder

• hengo

Medlem
    7 augusti, 2007 vid 06:56 som svar på: Bilder ifrån CCP 070806?

det är ju ett måste. hur tar man sig enkalst dit? Bil eller? vilka tider/dagar bör man försöka undvika om man vill att det ska va lite folk?

• hengo

Medlem
    6 augusti, 2007 vid 07:55 som svar på: Hmm…hur ska jag göra???

klart att alla kan ha olika åsikter om olika kites. en kite som är helt bedrövlig kan för en annan vara hur bra som helst. Men han ändå fått intrycket från de flesta kitare att TD1 inte är någon höjdarbow? Har själv kört den och det positiva var väl depowern men den kollapsade och inverterade ju väldigt enkelt om man misskötte sig.

• hengo

Medlem
    5 augusti, 2007 vid 18:38 som svar på: Ska Börja!

klart du kan köra även fast du är flugviktare, skaffa något mindre förstakite bara.. att lära sig tar mellan en dag och ett år. alllt beroende på talang, tidigare erfarenheter av wakeboard, vindsurfing, snow/skateboard, segling men framförallt engagemang och vilja

• hengo

Medlem
    4 augusti, 2007 vid 22:10 som svar på: Ny film "KITE FOR LIFE" ifrån Träslövsläge i Helgen!

omm tzzz,omm tzzz, omm tzzz, omm tzzz, omm tzzz, omm tzzz, omm tzzz, omm tzzz, omm tzzz, OMM OMM omm tzzz tzzz tzzz OMM OMM OMM tzzz tzzz tzzz OMM OMM OMM tzzz..

påminner lite om eparaggarnas musik här utanför 😛 sjyst film annars

• hengo

Medlem
    4 augusti, 2007 vid 22:00 som svar på: Hmm…hur ska jag göra???

@Tomp89 402818 wrote:

Tjenna… Jag har en liten fråga till er som har eller har haft en slingshot bow…

Min polare undrade om jag ville köpa hans slingshot som var en bowkite och jag undrar om detta just är särskiljt klokt!!!

Vill köpa den men jag vet om den är bra… hur bra är den om man jämför med andra kiter??

Kan inte någon svara som har provat några märken och så ..det var en 14 m2

Hade:grin:

är det deras bow så skit i det, iaf om det är fjolårets… Satsa på en begagnad fuel från -03,-04-,-05 istället. Var nyligen en Fuel 13 -03 ute för 800kr(!!!) En kite som kan mäta sig med dagens nyproducerade C-kitar prestandamässigt…

• hengo

Medlem
    4 augusti, 2007 vid 21:15 som svar på: Lite vågsurf med en kung en farbror och en erik

han lever!!!

• hengo

Medlem
    4 augusti, 2007 vid 09:56 som svar på: lite film och sånt från Umeå

@sourra 402184 wrote:

My folks enjoyed informing me that Umeå has had a friggin’ nice summer so far. Top 3 when it comes to most sun hours.

jag har för mig att vi är top 1 faktiskt

Sida 116 av 233
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA