hengo
Forumsvar skapade
-
@kite_Johanna 388524 wrote:
Hej!
Är det någon kitekurs på g?
är borta över helgen men sugen så fort det går annars. Ledig imorgon, torsdag och nästa vecka. strålande väder, dock ingen riktig koll på vinden.
/Johannakolla din privata brevlåda!
-
-
har också sett en riktigtt seriöst (!) VHS sen typ sena 80talet. Där är det vattenskidor och drakar som har stålramar och typ vev i mitten av bommen som gäller
-
det ökar… 4,2m/s —
-
tror det funkar alldeles utmärkt..
så länge man har bra koll på grejerna kan man kita med nästan vad somehlst -
jag känner på mig att larssa är den rätte mannen att styra upp ett förbund : : )
-
…did he beat Aroon Hedlöwf?
-
haha tycker det är kul med folk som postar fast filmen varit uppe två gånger i veckan sedan 2001.. Då vet man liksom hur ofta personen kollar steffo och kan utifrån de bedöma dens personlighet, livshistoria.. etc.
-
m den är fin men man har ju liksom ingen aning om hur den slutar, han kanske släpper bomen helt bara och gör ett vanligt dyk och kiten försvinner fritt i luften i sann mauistyle, men början är fin ja!
-
hahah yes thats a good reason for buying his boards. can you please send me some pictures on the old crapy, but not so very dinged board?
-
mnjaaaah, watts the kåndition on de mike boård då? i have his förra bräda nu 😀
-
för att jag inte vet någonting om den brädan, aldrig sätt. vet inte heller vad den kostar och har aldrig hört talas om märket förut. men kan säkert va skitbra den också!
-
funderat lite på den men priset ligger lite nära en custombräda tycker jag..
Trivdes du inte med den?