hengo
Forumsvar skapade
-
säg till när ni kommer till umeå, vill också köra
-
HAha, roligt. tänkte precis gå in och göra exakt en sån här tråd!
Blir fan heldag imorn, glider förmodligen ut kring lunch.Föresten, någon som har ett par handskar att låna ut?
-
Slutar vid 5 hoppas nån är ute då fortfarande
ikväll blir rocknroll
Tisdag kväll
Mellan syd och sydväst, 11-15 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 99% -
Spöregn, offshore och inte en våg.. men vadå , nä , det är ju ändå rätt kul att köra bil liksom…
-
Holmsund… gust 6.8m/s, meanwind 5,4m/s direction; blabla bla… drar och vågsurrfar först men sen så, ring om nån ska ut.. det regnar
-
jobbar också till 5-6-7tiden imorn, men drar också ut om prognosen mot förmodan skulle stämma
-
Jaha då åkte locket på igen. hur vågade man ens tänka ordet sjöbris imorse….
-
Hemma nu??
Hoppas nu alla laddar inför 1-3m/s lördag och söndag! Helt sjukt….
-
nmidjesele.. ä vafan det är lugnt, ser inte problematiken egentligen.. detta är första gången något händer på 4år, knövlar sig litte men det tänker man väl inte å eller? Näck känns ju konstigt, ungefär som att bada näck.
-
nä serri fick de av dressmans vanliga kalingar, men jag antar att de knövlade up psig som vanligt, iofs kan ju fått det genom kallingarna också men
-
Kalsonger är att föredra, testade dock tangas sist jag kitade. vätskande brännskador är nice
-
Nä, väst är ingen höjdare så länge det inte vrider om till VSV. Kom på att jag inte kan dra ut heller, synd. nu blir det säkert bra ös
-
Haha, nä. Försökte med vågsurfbräda och stor kite i två timmar, var precis att det gick att åka och med riktigt mycket koncentration ta lite höjd då och då…
Någon som ska ut och slåss med broder Väst i eftermiddag?