Forumsvar skapade

Sida 125 av 233
  • hengo

Medlem
    7 maj, 2007 vid 20:32 som svar på: Umeå i eftermiddag/kväll

ja vart tog vinden vägen? for ut vid 4 folktomt, regnigt och nästan ingen vind! 🙁

• hengo

Medlem
    7 maj, 2007 vid 08:55 som svar på: Kite i Umeå i sommar

Roligt!

Då väntar vi bara på att det ska bli lite varmare i vattnet sen kör vi! Har ni mera frågor är det bara att ringa/maila mig eller Peter

Henning 073-9831860 henningsandstrom@gmail.com
    Peter 070-3993027 peter.bjorkman@kiteakademin.se

• hengo

Medlem
    6 maj, 2007 vid 17:38 som svar på: Umeå i eftermiddag/kväll

ja det var nice igår, men lite kallt.. lär inte bli varmare i morgon!! ser ju ut att bli riktigt mycket vind, tror jag sticker ut efter 3någon gång om jag kan komma lös.. antar att jag inte blir ensam 😀

• hengo

Medlem
    5 maj, 2007 vid 19:49 som svar på: wow..Måste ha grejer….

@skejtar_henke 381113 wrote:

jag har en 15 wawe eh.. du kan få den med bom och allt för 5000.. Det är en 06.. Jävligt fin.. inga lagningar och pefekt skick

verkligen sälja denna kite? Den har väl slutat tillverkas? och det är den överlägset bästa Ckiten som finn sju, om ett år kommer den va värd 100 000:- lätt

• hengo

Medlem
    5 maj, 2007 vid 18:37 som svar på: Kite i Umeå i sommar

Helooj,
    det är jag som har kitekurser.se .. ”verksamheten” har dock varit lite isåsdär under förra året och jag vet inte riktigt hur det blir i år. Men vi ska nog se till att du får lära dig kita iallafall, det är fler som hört av sig så någonting får vi ta och styra upp!

Premär idag, perfekt vind och delvis sol, två stycken på vattnet! för få

• hengo

Medlem
    4 maj, 2007 vid 13:49 som svar på: Umeå i eftermiddag/kväll

De va då satan… undra hur länge sedan det var det var såhär glest mellan de åkbara dagarna.

Någon som tänker vara optimistisk inför imorgon? Det lär ju inte bli någon bris heller såklart.. oavsett solsken, gud verkar ha glömt hur man gör.

”Lördag förmiddag
    Sydväst, 4-8 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 15%
    Lördag eftermiddag
    Sydväst, 5-9 m/s. Risk för vindar över 10 m/s: 20%

• hengo

Medlem
    4 maj, 2007 vid 11:38 som svar på: North Youngblood Camp 2007

är 21 men fortfarande moppemusch. kan det gå?

• hengo

Medlem
    27 april, 2007 vid 06:37 som svar på: Umeå i eftermiddag/kväll

jasså där ser man.. körde ni när det blåste halvoffshore eller?

• hengo

Medlem
    26 april, 2007 vid 20:12 som svar på: Umeå i eftermiddag/kväll

……Helvete så sjukt länge sen det blåser syd över 5m/s, och inte ser det ut att bli bättre i helgen heller.. fattar inte varför det inte blev bris igår tex… schvainigt kallt i vattnet och typ 20´c ute

smhi idag ” Norra Kvarken

Först mellan syd och sydväst 7-11. Från i kväll väst eller nordväst och tillfälligt något ökande. Lokal sjöbris.”

jo tjena… först totalt vindstilla fram till 3, sen monsternordan

• hengo

Medlem
    24 april, 2007 vid 18:49 som svar på: Ang bindningar…

fan jag måste testa innan jag byter bräda! börjar bli lite less på gamm gamm gamm gamm gamm gamm gammtablasen

• hengo

Medlem
    24 april, 2007 vid 11:36 som svar på: Ang bindningar…

blir sjukt sugen på att testa! hur mycket väger de ungefär? känns det mycke ”tyngre” att åka? Blir det mycket svårare å göra HPs och sådant iochmed tyngd eller jämnar det ut sig eftersom man får mer pop? elelr så får man inte det? kanske ? eller nåt? … Jo.. Nä…

• hengo

Medlem
    23 april, 2007 vid 09:02 som svar på: FAN i HElvete vad kasst det var idag, IGEN.

Skulle vilja säga att det där kan inte vara någonting annat än ett liftasshopp. Förmodligen 2012 men skulle kunna vara årsmodellen tidigare också. Faen, trodd ejag var den enda med 2012an hitills.. snart kör väl alla dom…

• hengo

Medlem
    23 april, 2007 vid 08:55 som svar på: Umeå i eftermiddag/kväll

ljust dygnet runt här uppe vettu

• hengo

Medlem
    22 april, 2007 vid 19:26 som svar på: Umeå i eftermiddag/kväll

har ingens telnr , kan inte alla posta här?
    Veckan ser ju kass ut men man vet aldrig, kan nog fixa ”Omdetblåserledigt” de flesta dagarna

• hengo

Medlem
    22 april, 2007 vid 16:55 som svar på: Umeå i eftermiddag/kväll

mm blåste ju på ett tag där, tvärdött nu, tur man inte drog ut.. fan att det inte kan blåsa nån gång

Sida 125 av 233
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA