hengo
Forumsvar skapade
-
äääh vafan jag tyckte nästan det va lite tyskvarning på den dära övertrashiga, wannabe surfiga stilen på designen man är så sjukt less på. Ljudupptakningen på landningarna efter slowmon va ju dock jevlit goa..
-
hengo
Medlem16 februari, 2007 vid 11:24 som svar på: Några snubbar som kanske borde ha en kite att hängacoolaste jag sett på länge
-
inte provat lillskär på vintern, lite onödigt att köra så långt när man har samma vind i obboloa.
Ja det är mycket jämnare vind vid syd (efteresom att vinden då sveper över havet och inte över land)
Vet inte om isen är säker i obbola än, brukar aldrig vara vakar. Isen brukar vara tjock. -
Har förjäves testat diverse stora ”gräsplättar” runt i kring stan för att försöka hitta någonting som skulle kunna funka för ”efterjobbet/skola kiteing” på nordlig vind men inte hittat nåt. Det är bara tråkigt och dessutom väldigt farligt, eftersom att byarna verkligen kan bli helt sjuka på nordlig vind. Allting är helt enkelt tokbyigt på nord, det är bara att ge upp och åka till vårat kära Obbola, det verkar va det enda som funkar tycker jag iaf. Det funkar dessutom riktigt bra, även om man känner att vinden såklart är byigare än på syd eftersom den sveper över land och inte kommer från havet.
-
härligt snart klar då.. eller inte 😛
klart jag inte behöver nytt.. lite sugen på att köra en stor bow nu i vinter bara för å hoppa högt.. för att sedan gå tillbaka till min 11 till sommarn.
-
hur motiverar ni för lärarna att denna statistiken stämmer? är det inte alldeles för krångligt för att ens hälften av sveriges lata kitesurfare ska orka gå in och registrera sig?
-
klart man lever. bara tillbringat några timmar mindre på steffo varje dag sen nåt halvår tillbaks. misstänkte att du var där en del, klar snart eller?
nån som ska ut i helgen?
-
Åfan, det har lagt sig såpass att det går att åka. Antar att det börjar bli dags att damma av gamla 11an.. Peter, hur har du det på begagnatfronten? Behöver något större. ’ Hur ser det ut i öbböla?..vi måste bygga ett seriöst hopp i vinter!
-
jävlar va coolt.. fick sitta i typ 5min å egga play/paus för att fatta vad fan han gjorde
-
praoa hos Pan! det har jag gjort. OK, men kan va ganska stressigt
-
Kiten bör vara blöt, gärna upppumpad.
-
@Fifi 360303 wrote:
Hoppas resan hem gått bra och tack för tiden i cabs!!!
fan vad kassa ni har varit på att fota , eller så är det jag som inte kollat steffo på ett tag. har hört lösa rykten om att ni gjort framsteg i vågsurfkarriären, vill se bilder
-
OOOOOOOOOHHH antarctica med perfekt kondens!!!!!!!!!!!!!!!