hengo
Forumsvar skapade
-
sjoo den va rätt snygg
-
så sjukt tyskt alltså…
fyller dessutom ingen större funktion. behövs knappast i sverige och när man kör utomlands vänjer sig ögonen vid saltet efter bara några dagar vafan -
någon som ska kita till veckan? eller på söndag? har ”fritt schema” from söndag tom. fredag så kan anpassa mig efter vinden de flesta dagarna 😛
-
Haha okej, jasså det var du.
Kopplade inte riktigt att Renz var du Viktor. Ja det såg ju ut att blåsa idag ett tag iaf, jag ringde vid typ 14.00tiden då sa han såhär ”det blåser 5,2 meter per sekund… .vindriktningen är… nord. …vattentemperaturen är… ..39,5… .. ….graaaaader!” -
Renz wrote:fan är isen borta nu? D ser ju ut å blåsa bra juh[/quote wrote:
stackare
Haha, jävligt mkt bättre än insjö iaf!
Fi, tack så mkt! det underlättar att kunna ta sig till och från stranden om man säger så. Nu saknas bara en bil!
Renz, det var inte ett isflak så långt ögat nådde! Värre var det med vinden, gick precis att köra med min 11a och vågsurfbräda. Men kul var det att få se vattnet igen!
-
man måste tänka positivt.
nä, men det blsåer ju fan 3,4m/s i STAN! då lär det ändå vara åkbart där ute snart, det ska ju öka, sen kanske det blir bris också. Lite cruise med surfbräda kanske det kan bli iaf
-
tjen fi. ve int, sna tro ja. kansk vid midsomm ell nåt
-
jag har tydligen inte ställt om steffoklockan till sommartid eller något.. Har inte fått tag på någon tyvärr.. hör av mig imorn.
Henning -
shit vad nice. gillade speciellt double sbend to handlepass eller vad det nu var , snyggt
-
najs, vad är det senaste tricket från dig daå päpää?
-
fan va coolt. måste testa någn gång! skulel va rätt skönt om man äntligen kunde få sig lite popp och ett rakt skär…
-
nice.. tycker mig känna igen en viss böjd palm dära….
-
hahahahhahahaha bästa inlägget sen 2003