Forumsvar skapade

Sida 135 av 233
  • hengo

Medlem
    13 februari, 2006 vid 19:09 som svar på: nya darkridern..

sjukt tysk!!!

• hengo

Medlem
    19 januari, 2006 vid 21:33 som svar på: Vem är coolast i Sverige??

peps är fan görfet, men martin är gubbfet så han vinner

• hengo

Medlem
    21 oktober, 2005 vid 10:01 som svar på: -FILM- AC & friends @ Torö 22,6 m/s

haha, fan va nice med Refused!!

• hengo

Medlem
    1 oktober, 2005 vid 19:13 som svar på: Bilder lillskärsudden idag

najs..var det stora vågor?

• hengo

Medlem
    7 september, 2005 vid 20:24 som svar på: Crille. Kan du inte lägga ut litta bilder.

han sätter inte den va?

• hengo

Medlem
    4 augusti, 2005 vid 21:20 som svar på: frontside/frontspin 360

de e bara å åka, du märker själv. du sätter det när du fått in känslan för tricket precis som i alal andra brädsporter…

• hengo

Medlem
    4 augusti, 2005 vid 21:14 som svar på: Kiting i Umeå???

JO de e ofta någon som har plats. Jag också snart, då jag tagit körkortshelvetet. Då ska ja bannemig köra varenda en som ska ut!!! (måste ta igen mina 3år som snyltare…;) )

Lillskärsudden är bra, extreeeemt långgrunt vilket ju både kan vara bra och dåligt.

välkommen!

• hengo

Medlem
    1 augusti, 2005 vid 17:32 som svar på: posters

FAAN vad feta dom är! jag skulle vilja ha en på lou, andre philip elelr martin ekström.

• hengo

Medlem
    26 juli, 2005 vid 13:11 som svar på: Cumbuco in Brazil

ja åk till paracuru istället. det var fan mkt bättre kite, sen kollade inte människorna så snett på en där heller. Plus att de som bodde där inte hade några problem med inbrott (inte någon utav de vi snackade med iaf). Så var det visserligen i cumbuco också för två år sedan, sen sa det bara pang typ förra året det blev skitmkt inbrott. De säger att kriminaliteten liksom äter sig ut från storstaden (Fortaleza) i takt med att byarna besökt mer och mer av turister.

men vafna, jag skulle ändå lätt kunna åka dit igen. Det är inte direkt så att man inte åker dit bara för att kriminaliteten är extremt hög. det är mest när man hyr hus det kan vara farligt tror jag, nog för att det skedde inbrott i posador också men inte så många. Det där med ”hålla i sina grejor” kan man nog inte köra på helt. VILL dom ha någonting från en så tar dom de. klä dig i hawaianass, ett par sleedna shorts och eventuellt en t-shirt. Fotta / filma inte när många braziliians är around, se till att gömma allt sånt när du transporterar dig annars är risken stor att de ser dig sen kollar upp var du bor och tömmer stället.

• hengo

Medlem
    26 juli, 2005 vid 00:34 som svar på: waveclasic

vafan ingen kitetävling?? vadådå???? jag som för en gång skull tänkt slöäpa min röv från norrland till nån tävling i södern

• hengo

Medlem
    26 juli, 2005 vid 00:30 som svar på: Cumbuco in Brazil

Svar till:

Svar till:

JA

[/ QUOTE ]
    Välkänt fenomen nere i Brazil, lämna aldrig saker utan uppsikt på beachen.. betala han som hyr ut solstolar så håller han koll på sakerna till dig!

[/ QUOTE ]

joo det är sant.. det hände lite nu och då. 3 inbrott i vårat hus, vi hade vakt nattetid fast han va rätt kass. de andra svenskarna som bodde i cumbuco hade också inbrott, samt jevligt många andra.. vi hade även inrbott i hyrbilen men de snodde bhja stereon då så de va lugnt.. annars va tjuyvarna rätt hyggliga. radade upp passen och biljetterna i en liten hög utanför huset och sådana grejor (de tog de först och insåg sen att de inte hade någon nytta av de och hur mycket problem det blev för de bestyulna). annars var brazil jävligt nice, folk kollade snett på en men vafan.

• hengo

Medlem
    25 juli, 2005 vid 17:47 som svar på: Cumbuco in Brazil

JA

• hengo

Medlem
    23 juli, 2005 vid 12:26 som svar på: Robby e fet

fan trodde dom kunde bättre naishpojkarna, men men..
    har du spacemonkeys? eller ytp ten4? det hade varit grymt! smile.gif

• hengo

Medlem
    23 juli, 2005 vid 12:14 som svar på: Cumbuco in Brazil

mmm men det går ändå inte att kita för du har ingenting kvar av det du tog med dig efter några veckor

• hengo

Medlem
    23 juli, 2005 vid 12:12 som svar på: Olle e kung

fätt

Sida 135 av 233
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA