hengo
Forumsvar skapade
-
Svar till:
Svar till:
var är detta??
http://www.theringmedia.com/ExtremeHotel/ExtremeImageLibraryGalleries/PressPhotos/images/eXtremeCabarete%20(13).jpgjaha, då blir det cabarete nästa år då…
[/ QUOTE ]
Killen som starta Ebay rik snorunge han har köpt ricki and connies hotell o gjort extremehotel, kiteexcite e där nere mä, kass kitesurfing men go ramp…
[/ QUOTE ]
Får man skata där eller måste man bo på hotellet eller så?
-
var är detta??
http://www.theringmedia.com/ExtremeHotel/ExtremeImageLibraryGalleries/PressPhotos/images/eXtremeCabarete%20(13).jpgjaha, då blir det cabarete nästa år då…
-
3 frågor.
Kommer det norrmän också?

kostar det något att vara med?
var anmäler man sig? -
hahhaha nä nu har detfan gått för långt
-
ingen som ska köra från Umeåtrakten, eller högre upp?

-
Svar till:
flöööga ha råd.. va kostar?
[/ QUOTE ]
VAFAN? jävla skit att det är just då, det är ju då vi ska toil norge, frågan är vad som är värdasdt..
-
ja, och då fick vi genom filmen det bevisat ännu en gång – 99% av alla som kör north är flint/snagg, småbeaf och är +190cm!
…ofta tatuerade också
-
Svar till:
Fina bilder.. Ser ju varmt och gött ut. Men jag undrar en sak. Den där baren är det en gaybar? Där är ju bara killar där vad jag kan se?

[/ QUOTE ]
kan bero på att det är 75% bögkitare, 20% prostituerade och 5% tjejer i cabarete
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Den bet va?!? hehehe
[/ QUOTE ]
Vill du ha ett tips?
Om du nu vill öka försäljningen North så börja/fortsätt pusha för dina produkter på ett så seriöst sätt som möjligt och skippa skitsnacket och prata inte ner andra märken!
(…biter alltid hårdast)
[/ QUOTE ]
Men det funkar ju för EH![/ QUOTE ]
alla bubblor spricker…
så länge dom inte e fyllda med något bra innehåll, tänk på det

[/ QUOTE ]
fean appropå bubble fylld me bensin, den där torchen, nog bäst dom släcker den i ett bra Swell
[/ QUOTE ]

-
men för helvette, dom har gjort EN sån bräda (tror jag) och den har funnits i år nu. är det något att gnata???
-
det är väl enbart en smaksak detta med vågbräda? Själv skulle jag varigerat mig mellan en surfing bräda, typ shortboard utan stroppar men med mycket vax och en vanlig kitebräda typ 125, 37 eller nåt.
-
VARNING(!) för sånt där, en kompis till mig hade sådant i brasilien, höll 1 dag, sen sipprade det in vatten, helt otroligt!
jag kör ewa marine, det funkar bra (hitils)