hengo
Forumsvar skapade
-
Svar till:
beror ju på hur kräsen man e

cool filmsnutt, ser ut som han gör moben(?) i slowmotion[/ QUOTE ]
nja, grejen är den att han drar upp draken så att han lyfts från vattnet utan att över huvud taget poppa. sedan knycker han sig runt när han hänger i draken. Skulle vilja kalla det en vanlig hög handlepass…
-
tricks i all ära, men var är stilen och rytmen…
han kör ju skitsakta och med kiten 12-1 om inte mer i alla waketricks. ytterst tråkig -
Svar till:
ganjakiten liknar ju flexifoil strike på pricken!
[/ QUOTE ]
skulkle jag inte vilja säga.. om man bortser från färgvalet dårå
-
faaaaan va fet ganjakiten är! ! ! du vet att jag ska ha 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21

-
fan nu tänkte jag allt lite fel… januari, inte december
-
ja det lär bli fett.. fet nyårsfest i geilo förmodligen också

-
vadå sick, kiten är ju för fan ovanför honom
-
Svar till:
Gubbar, Vi bjuder ett gäng upp till Norge för lite snowkite photoshot i januari när snön och vinden är bra.
Team Vidrig, Sam, Hengo?
[/ QUOTE ]
JAG ÄR PÅ!!!!!!!
-
Svar till:
slingshots nya bom är GUDomlig! helt clean, underbart grepp, lagom stor chickenloop och inte något kraffs. givetvis e bollarna kvar.
[/ QUOTE ]
Den ser nice ut, tror jag skall skaffa mig en sån. Hockeytejpen börjar ta kål på mina stackars händer. Det är inget jevla säkerhetssystem eller nåt sånt på den va?, utöver the ”o shit” handle va?
-
jauu precis, har också sätt en del helt gröna som just lärt sig ta höjd köra runt med hpleash bara, rätt onödigt. men så fort man börjar köra unhooked är det de säkraste!
-
För det första, man släpper nästan ALDRIG kiten. förutom när man crashat i stora vågor, men då skallman fan inte ha någon kontakt med kiten alls.
För det andra,
om leashen som depowrar kiten helt hängre upp sig då? vad gör man då? Använder sin quickrelease nr 7 för att sedan utlösa sin quickrelease nr 8?Bättre att ta bort allt sånt å bara keep it simple, bara jobbigt och livsfarligt med massa snören överallt. Givetvis skall man använda totaldepowerleash om man är nybörjare, eftersom att man då lätt utsätter andra och en själv för fara om man bara släpper sin kite överallt.
-
Svar till:
fan ärligt jag ser inte nyttan i alla flådiga säkerhetssytem etc… smäller det ordentligt hinner man ändå inte lösa ut nått. tacka vet jag sunt förnuft.
Såg en kille me 5te lina system idag, en nybörjare fifan va han trasslade till det.
[/ QUOTE ]
håller med!!!
Vafan dumpa spinning leash och allt vad det heter. skaffa en bra hp leash som inte går av, montera den BRA i selen med en lättåtkomlig quickrelease mellan selen och leashen.
ALLT man behöver som normalbra kitare. smäller det så smäller det…
-
har du hans nummer`?
-
Svar till:
Nej bättre! Nej det är väl en fråga om tycke eller smak men du vinner inte så mycket på att snacka skit om andra märken verkar bara oseriöst.
[/ QUOTE ]
jag snackar inte skit, jag snackar fakta. Det är väl fakta att de tidigare naishbommarna (om inte de nya) lättare glider ur handen vid höga handlepasses en bomar som har samma tjocklek över hela bomen? Det kanske uppfattas som skitsnack om man aldrig testat, kan det vara så kanske?
-
vad är det för speciellt med nasihbomen? Den är väl som de flesta bomar, lite sämre bara?
Har hört otroligt mycket skit om den, men ska bara tala för mig själv så. För det första är den tjockare på mitten (iaf tidigare modeller än -05), de kanske ändrat nu? Vilket iaf är totalt värdelöst, enligt mig iaf. Det leder till att man lätt halkar åt sidorna på bomen, speciellt efter höga HPs där man också iochmed formen lättare tappar bomen helt. Tycket även att de naishbomar jag testat känns väldigt sladdriga, men det kanske man vänjer sig vid?
tacka vet jag hockeytejpmoddad SS bar -03, de e grejer de