hengo
Forumsvar skapade
-
beror väl på vad man menar med snabb egetligen = lägre AR tvärare svängar. bra när man ska göra psycokiteloops å sånt manligt
-
freestyle e rätt snabb, waven ännu snabbare! vill du ha en snabb kite, köp EH Wave 7, drar ungefär lika mkt som andra kitebolags 8or…
-
ja det hade ju varit hur grymt som hällst alltså. finns ju hur många lämpliga ställen att ställa den på som hällst! Jag kan bygga skiten isåfall, allt man behöver är väl bara lite trä och sånna där oranga avloppsrör i jättehård plast? rören kan väl inte va svåra att fixa från nåt bygge eller så? kanske inte dyra heller..
-
hahah japp
-
nice!!!
synd man var totalt orkeslös den dan bara hahah.jag har på G å köpa DVkamera me vattenhus då jävlar ska de bli film av, nu saknar vi bara en slider!
-
Svar till:
Den 1 september är det sista datumet för att vara med i utlottningen av en vindmätare från Silva samt ett par Lava surf brillor!

Besök http://www.kiters.se för mer information!
Peter
[/ QUOTE ]
du, testa nå tyskt kiteforum!
-
hur byggde ni? nån som har nån ritning?
är riktigt sugen! dyrt?
-
PPSSHHIHH!!! passa er, min pappa är stor och har mustashh
-
SHIT!!1 varför såg man inte er på pallen i danmark i helgen??? det där var verkligen det fetaste jag sätt inom kite på länge!!!!!!!1!!1!!111 är ni typ såhär sponsrade eller????
-
frågan är ju om inte lou är allra fetast…
-
a fast han är ju inte att gämnföra ömed andre
-
å insåg ju att man måste köpa rosa shorts nu