Forumsvar skapade

Sida 147 av 233
  • hengo

Medlem
    14 augusti, 2004 vid 02:49 som svar på: EH vs SS

helt annan grej med 04an än 03an, mkt lättare att ta höjd med 04an klarar man inte det är man jävligt kass.

jag kör wave nu, körde först freeride men bytte till wave efter som det passar min åkstil bättre. skönaste kiten jag testat, helt ärligt! varesig du köper wave eller fuel kommer du bli hur nöjd som hällst det kan jag lova!

• hengo

Medlem
    13 augusti, 2004 vid 20:39 som svar på: FEEETASTE TRAILERN!!!

ja den e fan helt sjuk. bara att konstatera att andre king har skönast stil av all världens kitare

• hengo

Medlem
    12 augusti, 2004 vid 02:49 som svar på: Moahahahaha…

Svar till:

aha… Holmön såg ju ok ut på kartan i alla fall.
    Är det bra strand där eller?

[/ QUOTE ]

tjena, nä fan tvivlar på att det finns strand tyvärr.. men det går ju alltid att lösa på nåt annat sätt.. man tar färjan ca 15min från umeå, färjan är gratis och går lite då och då, tar ca 40min dit.

jo titta nu googlade jag lite, ser ut som en strand? kanske ligger helt fel i vindriktiningen iofs
    14_satama1a.jpg

• hengo

Medlem
    11 augusti, 2004 vid 11:42 som svar på: Moahahahaha…

funkar ju inte är ju nord…

corner, är du inte på å dra till holmön nån dag? jag har gjort illa mig i armen så kanske måste vila några dar till men sen!!! holm´ön alltså, om det blåser nord dvs..

• hengo

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 15:30 som svar på: Isla de margarita !!!

Svar till:

Hej
    Jag, Andyj, draksurfaren drar den 7 november (tror jag) med TAP (AIR portugal). biljetten kostade 8000

[/ QUOTE ]

vet du ungefär hur mkt det kostar att leva där? typ mat boende? behöver man bil?

• hengo

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 00:03 som svar på: VArför skriver många ”WORD”?

har du aldrig varit ute i hooden diggler? wöööööööööööööörrrrd!!! wwwooorrrd swöööördbba6514a562f282843050807803b22c6.jpg

• hengo

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 21:49 som svar på: I luften

ser fint ut! updatera nyheteerna varje dag och så så kommer det gå bra för er

• hengo

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 21:40 som svar på: Isla de margarita !!!

är också jävligt sugen på Fortaleza nån som ska dit??

• hengo

Medlem
    8 augusti, 2004 vid 18:26 som svar på: wipika Wip

tycker matrixen ser shyst ut har du testat dne än?

• hengo

Medlem
    7 augusti, 2004 vid 16:50 som svar på: Linlängd?

ja sen kan man gör fet kiteloop me korta linor!!!!!!!!!!!

• hengo

Medlem
    7 augusti, 2004 vid 12:23 som svar på: NYa Zealand

fan jaqup följ me nån annan stans än dit i höst så kör vi gärne

• hengo

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 22:56 som svar på: ljusblå mörkblå

Svar till:

Svar till:

ja, varför är tex. mitt och melkers namn ljusblåa medan alla andra randoms är mörkblåa?? har funderat så mkt var tvungen att skriva muuahha

[/ QUOTE ]

Därför att dom har a:visited flaggan på sig i css’en. Klicka på mitt nick så skall du se att det blir ljusblått sen det med

[/ QUOTE ]

men å vill du ha medalj eller? fel! det måste va som sidpiraya säger

• hengo

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 17:40 som svar på: Båtwebben(plus)

kunng

• hengo

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 17:29 som svar på: Båtwebben(plus)

kan du inte va bussig och kolla hur det ser ut utanför umeå på söndag och måndag? laugh.gif

• hengo

Medlem
    6 augusti, 2004 vid 15:12 som svar på: Vad för kite om man ska kita med skidor odyl

flysurfers nya drakar vbra grejor

Sida 147 av 233
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA