hengo
Forumsvar skapade
-
helt annan grej med 04an än 03an, mkt lättare att ta höjd med 04an klarar man inte det är man jävligt kass.
jag kör wave nu, körde först freeride men bytte till wave efter som det passar min åkstil bättre. skönaste kiten jag testat, helt ärligt! varesig du köper wave eller fuel kommer du bli hur nöjd som hällst det kan jag lova!
-
ja den e fan helt sjuk. bara att konstatera att andre king har skönast stil av all världens kitare
-
Svar till:
aha… Holmön såg ju ok ut på kartan i alla fall.
Är det bra strand där eller?[/ QUOTE ]
tjena, nä fan tvivlar på att det finns strand tyvärr.. men det går ju alltid att lösa på nåt annat sätt.. man tar färjan ca 15min från umeå, färjan är gratis och går lite då och då, tar ca 40min dit.
jo titta nu googlade jag lite, ser ut som en strand? kanske ligger helt fel i vindriktiningen iofs
-
funkar ju inte är ju nord…
corner, är du inte på å dra till holmön nån dag? jag har gjort illa mig i armen så kanske måste vila några dar till men sen!!! holm´ön alltså, om det blåser nord dvs..
-
Svar till:
Hej
Jag, Andyj, draksurfaren drar den 7 november (tror jag) med TAP (AIR portugal). biljetten kostade 8000[/ QUOTE ]
vet du ungefär hur mkt det kostar att leva där? typ mat boende? behöver man bil?
-
har du aldrig varit ute i hooden diggler? wöööööööööööööörrrrd!!! wwwooorrrd swöööörd
-
är också jävligt sugen på Fortaleza nån som ska dit??
-
tycker matrixen ser shyst ut har du testat dne än?
-
fan jaqup följ me nån annan stans än dit i höst så kör vi gärne
-
Svar till:
Svar till:
ja, varför är tex. mitt och melkers namn ljusblåa medan alla andra randoms är mörkblåa?? har funderat så mkt var tvungen att skriva muuahha
[/ QUOTE ]
Därför att dom har a:visited flaggan på sig i css’en. Klicka på mitt nick så skall du se att det blir ljusblått sen det med
[/ QUOTE ]
men å vill du ha medalj eller? fel! det måste va som sidpiraya säger
-
kan du inte va bussig och kolla hur det ser ut utanför umeå på söndag och måndag?
-
flysurfers nya drakar vbra grejor