Forumsvar skapade

Sida 151 av 233
  • hengo

Medlem
    15 juli, 2004 vid 19:37 som svar på: Kite Event !!!

åååå värd topic trodde de va fett event på gång här i svea :/

• hengo

Medlem
    14 juli, 2004 vid 23:10 som svar på: MikeTK ska köra för Naish!

nu har det spridit sig ända upp hit!!!
    det sägs alltså att han ska byta ner sig så grovt??!!

han borde testa EH WAJJVEN inannn! bra grajaoor

• hengo

Medlem
    13 juli, 2004 vid 18:26 som svar på: Vem har bråkat med surfarna i klags hamn?

hahah fan va ball att dom börjar skriva sånt skvaller ”Kitesurfare och slåss om stränder”

• hengo

Medlem
    9 juli, 2004 vid 17:33 som svar på: Kong Quick release

alltså jag fattar verkligen inte, finns det idag, någon som hellst anledning att köpa shackel för att ha den direkt i chickenloopen och som utlösare?

• hengo

Medlem
    9 juli, 2004 vid 17:31 som svar på: Kong Quick release

Det är ju solklart.

Chicken i vanliga kroken och en shackel på undersidan i stället för översidan så är man fast i fall man råkar losna från kroken, men samtidigt kan man lösa ut den och köra unhooked.

Svar till:

Med den lösningen behöver det inte äns vara shackel funkar med vanlig kabinhake efter som orginal quik release fortfarande finns kvar.

/Michael

[/ QUOTE ]
    FAN VAD SMART! det hade jag inte tänkt på

• hengo

Medlem
    9 juli, 2004 vid 09:40 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

LALL HUR GÅr det har du lyckas fly lumpen??

• hengo

Medlem
    8 juli, 2004 vid 23:20 som svar på: Rikemans-sport/”livsstil”

hörde det! låter helt otroligt.. minns du vad han hette?

• hengo

Medlem
    8 juli, 2004 vid 16:09 som svar på: Rikemans-sport/”livsstil”

Det handlar ju egentligen bara om vilja, vill man verkligen så går det ju. köpte min första kite för snart två år sen, då hade jag ingen inkomst nästan (950spänn i månaden) jag lånade pengar och betalade igen lite varje månad. det funkar ju!
    sen när du köpt din första kite går det nästan runt, du säljer den, köper en ny, lägger nån tusenlapp mellan. Förmodligen har du vid detta laget lärt känna massa kitefolk bla. återförsäljare och då får du äskert billligare priser!

bo hemma å också bra! grin.gif

• hengo

Medlem
    7 juli, 2004 vid 15:17 som svar på: SM???

man tycker det ja! laugh.gif
    frågan är ju bara om nån pallar styra upp

• hengo

Medlem
    6 juli, 2004 vid 22:49 som svar på: Kitestorlek och brädstorlek???

skulle börjat med en 120-130X35-38 med lite rocker, lika bra, tar några dagar extra innan du kan ta höjd kanske, men du slipper byta bräda direkt sen när din stora blivit tråkig..
    iofs började jagmed en 140X34 typ, men e helt övertygad om att jag klarat det lika bra med min nuvarande 118X34, eftersom den planar ungefär samtidigt som den förre.. beror på att det är mycket mindre rocker på denna…
    se upp om du köper en gammal produktionbräda, kan va sveeinnmycket rocker, tex. om du köper en gammal slingshot jarvisbräda 147 med megarocker och elefantfenor så planar den ändå relativt sent för sin storlek

• hengo

Medlem
    6 juli, 2004 vid 21:18 som svar på: BÄST I SVERIGE?

faktiskt…

näset lär va sveriges bästa kitespot med tanke på att de oft blås å man kan kör i all vindriktning

• hengo

Medlem
    6 juli, 2004 vid 18:32 som svar på: Kong Quick release

jamen kan du kroka ur med det där?

vafan bättre å köpa ett hyffsat billigt shackel, sen kör man först den vanliga loopen i hängselehaken (som vanligt) sen krokar man bara i shacklet från hängseletampen nånstans till selen, bara för att hålla kvar kroken i haken. Sen rycker man shaklet när man ska hooka ur osv…

• hengo

Medlem
    6 juli, 2004 vid 12:21 som svar på: Kong Quick release

vet faktisnt inte men ajg tycker den ser rätt safe ut?
    var hittade du? pris?

• hengo

Medlem
    2 juli, 2004 vid 23:48 som svar på: ”Knife” Custom Kitebrädor

åååå äntligen bilderna vi alla väntat på!
    ser nice ut

• hengo

Medlem
    2 juli, 2004 vid 23:24 som svar på: Plåta OK?

med kite är det nog inga problem alls! däremot med vågsurf kanske man ska fråga först

hej fi och hej hug fresten…

Sida 151 av 233
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA