Forumsvar skapade

Sida 154 av 233
  • hengo

Medlem
    27 maj, 2004 vid 02:27 som svar på: Naish, Cabrinha eller Takoon?

skulle jag vara du och inte fick välja mellan något annat skulle jag absolut tagit Cabrinhapaketet. BRA GRAJÅR!!!

• hengo

Medlem
    24 maj, 2004 vid 17:41 som svar på: NSI Kiteboard leash – köpa var

booooodyyyyydraaaaaagaaaaaaaaaa

• hengo

Medlem
    24 maj, 2004 vid 02:24 som svar på: Saxat från Kiteworld magazine

Svar till:

”…my main concern with moving to RRD was that their kites would be good enough, because the Cabrinha kites are absolutely fantastic.” – Martin Vari, världsmästare 2001, 2003.

[/ QUOTE ]
    vadå har han bytt tillbaka nu??

• hengo

Medlem
    24 maj, 2004 vid 02:19 som svar på: Slingshot öppnar testcenter !!!

Fett

• hengo

Medlem
    20 maj, 2004 vid 10:31 som svar på: fet surfbuss bortskänkes…

Svar till:

Håller med dig Bengan, den och Johnny Cash och armbågen utanför rutan. Det e prylar det…

/Nixa

[/ QUOTE ]
    Verkligen!!!

• hengo

Medlem
    18 maj, 2004 vid 15:14 som svar på: fet surfbuss bortskänkes…

håll den i 2år eller nåt så tar jag den.

• hengo

Medlem
    17 maj, 2004 vid 15:34 som svar på: Näset (Konstant CAVOK)

hur ser det ut på näset nu? är det varmt, lika varmt som på den här bilden?

• hengo

Medlem
    15 maj, 2004 vid 10:49 som svar på: HENGO AID – öLAND 2004

hengs mor och far sjänker 100kr var

• hengo

Medlem
    15 maj, 2004 vid 10:36 som svar på: Kurser i Skåne eller var finns det närmast? Öland?

jävlit kul när du drar samma skämt om och om igen och det är det absolut enda du skriver i kitesurfingforumet

Svar till:

Det var ett skämt crazy.gifFan vad alla ska va seriösa på dena sidan blush.gif

Svar till:

har du pubertalkris eller? för ca 2 månader sedan var du den lite hippa, annorlunda och unga killen som
    BÅDE vindsurade OCH kitade. du verkade tycka att det verkligen var asballt att just du kunde vindsurfa men samtidigt acceptera kitare och kita själv. nu verkar du vänt till att vara killen som är liten och ung, men ändå vågar säga att han hatar kitare.. stick jävla förlorare

Svar till:

Varför sluta w-surfa???SVIKARE mad.gif wink.gifKite suger balle!

Svar till:

Total beginner. Vindsurfar men vill börja kita. Var finns first aid i kite? Hjälp hjälp hjälp! grin.gif confused.gif

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

• hengo

Medlem
    15 maj, 2004 vid 00:52 som svar på: Kurser i Skåne eller var finns det närmast? Öland?

har du pubertalkris eller? för ca 2 månader sedan var du den lite hippa, annorlunda och unga killen som
    BÅDE vindsurade OCH kitade. du verkade tycka att det verkligen var asballt att just du kunde vindsurfa men samtidigt acceptera kitare och kita själv. nu verkar du vänt till att vara killen som är liten och ung, men ändå vågar säga att han hatar kitare.. stick jävla förlorare

Svar till:

Varför sluta w-surfa???SVIKARE mad.gif wink.gifKite suger balle!

Svar till:

Total beginner. Vindsurfar men vill börja kita. Var finns first aid i kite? Hjälp hjälp hjälp! grin.gif confused.gif

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

• hengo

Medlem
    11 maj, 2004 vid 16:04 som svar på: Bildpris till Rambo!

jag kan berätt smirk.gif
    vi va i las terrenas några mil väster om cabarete, när vi skulle upp från stranden och inn i bilen (om ajg inte minns fel) så kom det en skolklass förbipattrulerade, så fota rambo dom… atthon gav fingret var inte planerat utan kom helt spontant

• hengo

Medlem
    10 maj, 2004 vid 17:53 som svar på: Om välja vilka 8 kites skall jag ta? Snälla akut!

Svar till:

Behöver fler kites, har sju nu men vill ha fler

Vad kan ni rekommendera? har alla storlekar mellan 6 och 17 idag. Skall jag köpa en 19 och 21 också.

Snälla måste ha goda råd. Får gärna vara dyra.

[/ QUOTE ]

HAHAHAHAHA!!!

• hengo

Medlem
    10 maj, 2004 vid 12:20 som svar på: hata hockey….

kan tänka mig det!! avis…*
    hoppas dom kommer till uppsala reaggefestival, annar spalalr ja inte dra dit

• hengo

Medlem
    9 maj, 2004 vid 22:30 som svar på: bra wakestyle bräda, fet-POP?

Svar till:

va vet du om va EH bygger för brädor Flensa, tror jag e den enda som har beställt av han eller?

högre fart högre pop? eller??? Hengo va säger du om poppet i min 115x32cm?

[/ QUOTE ]

förvånansvärrt bra pop, har man bara fart så popar den som fan! släpper vattnet otroligt lätt
    ända nackdelen e att man måste ha GRYMT tryck idraken för att brädan ska funka

• hengo

Medlem
    9 maj, 2004 vid 22:25 som svar på: hata hockey….

PAN! kan meddela att jag har världens grymmaste skiva med gentlman(live from swweeeeden) skickar imorn!

Sida 154 av 233
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Installera Surfzone som app?

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA