hengo
Forumsvar skapade
-
åter igen, någons om vet bredden på brädan?
-
inte testat brädan, men tycker den ser jävligt shyst ut (och snygg
). funderar även jag på att skaffa en eller nåt liknande, skulle egentligen vilja haft typ 36,5 eller 37 lite orolig att de bli FÖR brett. någon som vet något om rokcern på denna brädan? bara på ett ungefär alltså.. -
shyst film, stället ni åker på ser ju riktigt nice ut!! synd bara att det va så lite vind..
-
det är ju helt en smaksak omöjligt att säga vilka som är bäst, somliga vill ju ha breda, andra smala, vissa vill ha med hålfot andra inte!
testa -
kul att du e tillbaka pan, sess i sommar!
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
Naish X4 04 säger jag baaaraaa…utan att vara sponsrad eller ha några som helst intressen i naish…

[/ QUOTE ]
…har själv bevittnat hugos ”beachjump” test på kitebeach och kan utifrån det garantera att där är mer lyft i en freeride 12 än en x4 14
[/ QUOTE ]
kan ju bero på att de ska köras annorlunda. du beachjumpaade nog inte så högt med en X3 heller men om dudrar på brädan och kör den i 190 är det en annan sak…
[/ QUOTE ]
Sant man kommer högra med mer fart men eftersom att X4 och Freeride är extremt lika så tror jag trots det man kan göra jämnförelser vad det gäller lyft rakt upp på stranden genom ett beachjump. nüt -
Svar till:
Naish X4 04 säger jag baaaraaa…utan att vara sponsrad eller ha några som helst intressen i naish…

[/ QUOTE ]
…har själv bevittnat hugos ”beachjump” test på kitebeach och kan utifrån det garantera att där är mer lyft i en freeride 12 än en x4 14
-
det är väldigt lite snö, lika bra å åka ned till skåne och SURFA istället!
-
Svar till:
fattar inte hur man kan kalla det för jollesegling där du bor
E ni ovandligt korkade där lr?Jag menar,kan man hoppa med en jolle 2 meter upp i lufteb,nä!Kan man köra med en jolle i 4 m högavågor,nä!Kan man table top med en jolle,nä![/ QUOTE ]
det var ett skämt nöt..
-
Svar till:
Svar till:
Nja Nu måste det vara kite du snackar om!

[/ QUOTE ]
Nä,”konstigt” nog e det w-surf jag pratar om
[/ QUOTE ]
jag vet inte rikgit.. men alltså, här där jag bor kallar vi det för Jollesegling? det finns en sjö nära där jag bor, på somrarna brukar det hållas läger för barn där dom får prova på att segla. -
Svar till:
var fick hengo luft ifrån

[/ QUOTE ]
DIN MAMMA -
Svar till:
He He ok du nöjer dig med pensionärssport då alltså ok

[/ QUOTE ]
HAH rätt! -
Håller med. det är bara testa som gäller!
Förstår inte riktigt vad det är som är så konstigt vad det är så konstigt… …Om denna inom kitevärlden kända och berömnda man Eric Hertsens sätter ihop en egen (jevla bra)kite efter att desginat Best och Liquid-Force, därefter säljer den till ett lågt pris över hela världen så är det ju inte kontigt att folk nappar på erbjudandet? eller? vad jag vet så är de de billigaste kitesen i Sverige, sen att de flesta man pratat med tycker att det är bland det bästa hör inte hit