hengo
Forumsvar skapade
-
ingen aom vill köpa en asskön burtonbräda? charger 147
-
haha fyfan va dyrt de kommer bli!!
köpa speciellt glanspapper för fram och baksida, sen göra en provkopia för att se att allt är rätt, sen göra själva utskriften! därefter måste man köpa kanskärsningsapparat så man kan kanskära
för att sedan försöka skaffa inbindningsapparat!
känns som de kommer bli bortåt minnst 300spänn/nr om man lägger ihop alla kostnader för alla apparater+papper och bläck
-
ni borde trycka den och ta betalt för den istället, så man har någonting att göra på toaletten också
-
hahaha fyfan bara massa ploj. snacka om tyskt… ser inte ramstains scenkläder ut ungefrä sådär?
-
hahah kanske. lär bli rehjält inflamerat innan
-
sant, dom e fan manliga. men sen när det börjar bli en skorpa av hela grejen å den slits av gång på gång så överväger fan smärtan!
hhmm, jag har ingen kamera så kan inte fota
be pan, jakob elle rnån anna visa -
vet faktist inte om den kommit till svea, lär skaffas iaf..
är också räka, men det hjälper väldigt mycket att spänna allting snett så att kroken kan glida upp en bit utan att ploppa utanför selens kant..
om du förstår?
-
eller så ber du kitepowerjakob eller nån annan visa ”darkridertricket” typ spänna gardborregrejjorna lite snett så hålls den på plats
!
steg 1 är iaf att ta bort metallhakgrejen så att du kan spänna hååårt! -
faaan att man inte får ha warez på datorn….. är det värt pengarna om man tänkt köpa?
-
jag har bara provat waist selen, kan bara säga att den är kanon!
sitter som ett smäck, glider aldrig upp! Haft den hela sesongen och den är fortfarande som ny, känns som att det är riktigt riktigt bra kvalité på den selen (till skildnad från min andra
)