hengo
Forumsvar skapade
-
äerr det där nåtgot speciefikt för justt slinfshoit fuel 17, gäller väle alla kitar, specielltt i den storleken.. eller har du testat lite olika så du kan själv avgöra att det är just nånting som är speciefikt för just 17?
annars förvirrar väl de där enbart killen som undrar? -
OK omm mnan som annonyim påstarr et eler twå inlöaegg, meen ksa man popssta fler så tyker jagg masn ska skafa sig ettt login
-
udnrar forsfhuarade ouhur mycjket brädkjan vägher.,-.,,..
-
´värt ju, 1000 spänn, så splittar vi de på 2, räcker till många batterier för mej och kanske annaat i ditt fall…
-
alltså vad menar du? fallar av åt vilket håll? utveckla…
-
jag vet var man kan hitta den uncutade versionen…
/mutbar
-
Svar till:
Faller av åt sidan när den passerat mitten på fönstret(speciellt i lite vind)[/ QUOTE ]
Mer än andra kites i samma storlek?
-
den e gryyyymt skön, planar å tar höjd i 4m/s..60-65kg…
har lite svårt att hålla den hela vägen när jag ska hoppa näre blåser mycket, men när man väl kommer upp så kommer man fan inte ner
jäävla bra hangtime -
alltså, jag undrade hur mycket brädan vägde?, inte du 😛
-
…ännu värre, var aldrig i närheten av föremål som du kan splattas emot som en insäkt mot en bilruta, eller ännu värre! var aldrig i närheten av föremål som du själv kan fastna i med tex. ett ben, så hela du går AV på mitten. 2 delar alltså
blire rena splatterfilmen av de 
ärlit talat, tycker du ska gå en kurs om du bor i varberg, där är väl mycket sånt? -
tycker faaan du ska vänta till Flysurfers 2004 modeller, dom släpper en ny kite som heter voodoo, som enl. rykten ska va riktigt jävla grym! lite bridlelinor å den ska tydligen gå att köra i 2 lägen.
ett läge där den känns ungefär som en inflatekite, lite vidare svängar med fart och drag. i det andra läget så är den tydligen så känns den som en vanlig foil, dvs den svänger på plats, rntsin axel.
har själv inte testat kiten än(mensnart!!!), så ska inte snacka allt för mycket, men informationen kommer ifrån säkra källor

ååå, se så få bridlelinor, de måste bli lite luftmotstånd å trassel av det
de där är iofs bara en prototypekite, men de borde väle bli nå sånt -
be nån hygglig själ hjälpa dig då, iallafall med setupen ! kostar ingenting!