ian
Forumsvar skapade
-
hehe… jag skulle nog tänka mer än en gång innan jag försökte krossa 50knop på ett ställe där sandbanken ständigt ändrar påsig

vi snackar ju inte om nådiga kastfall
-
ta tag i grabhandlet?
ett sätt att få i fötterna längre kan vara att tejpa med paccktejp (typ brun posttejp) då glider fötterna lättare, både in och ut iofs
-
tror det stod nånstans att dunken provade nåt specialsegel men att det var för stelt/tungt så han körde på nåt mjukare sen ist
-
såvida man inte har en turboladdad V8-sugare med lustgaspaket så behövs en rejäl upptrimmning. choppigt, byigt, livsfarliga fiskebåtar som siktar på surfare
, rejsare som skriker på dem som gör andra manövrar än gööreffektiva rejsgippar och galna friistajlare som ropar tyskj*vel efter en varje gång man försöker vända på annat sätt än vulcano
.Du nickke, du måste tänka på att F-River inte får bli för fullt, det kan ju lätt hända om du börjar prata om det grymma riggdäcket, shitbay’s optimala freestyle- och rejs-möjligheter, bastun borta vid hamnvakten (nåja, om man håller inne knappen till handtorken i trekvart så blir där iaf hyffsat varmt
), alla glada surfpersoner som umgås och hjälps åt, avståndet hem (bara en timmes promenad
) men inte minst de grymma sideshorevågorna när styrsöfärjan drar förbi (VÅGOR EFTER TIDTABELL!). Sprid inte det för då får vi snart inte plats på vattnet längre 
-
sen har man ju det lilla problemet med o-körkortsinnehav
-
jepps nicke nu e jag vaken, men ring då för helskotta!
börjar bli lite orolig för att du e för mycke sömntuta

Byter om nu iaf -
det finns de som tränar på trick såsom boardslide o andra diverse kamikaze-trick, betyder inte att det är lämpligt att börja med för det =)
-
ojojoj… först vindskolk och nu detta… hur kommer det gå med utbildningen egentligen?
-
inga problem att klara sig så länge bara man tuggar i isg tillräckligt mycket frukt, eller hur nicke?

-
vilka seglare är mest lika volvos nätveksprotokoll?
-freestylearna
hohoho
-
ok då,,, man får väl dra till med en av våra favoriter.
Vilka seglare får mest utbrott?
-freestylearna
hehehe
-
hör med zoo om detdär, vad jag har förstått så kan han dedär grejorna
-
hmm… 200 000 fö båt och 45 000 för kurs ungefär kanske