Forumsvar skapade

Sida 118 av 124
  • imported_macts

Medlem
    9 november, 2003 vid 15:06 som svar på: Fråga kring racemusche och fuerte!

FAn, om jag lär mig hur man lägger upp en bild på nätet så ska jag skicka en bild på mig själv i somras strax innan jag rakade av mig skägg och musche, kanske inte spöar Saddams, men Adolf ligger klart i lä.

• imported_macts

Medlem
    30 oktober, 2003 vid 15:25 som svar på: Ett par bilder från Rullsand 03-10-25.

Grymt Eric-gubben!

• imported_macts

Medlem
    20 oktober, 2003 vid 20:36 som svar på: Nära till surfet, köp på Torö

Låter kanon, räkna med mig. Speciellt nu när vi snackar naket, det gillar jag….

• imported_macts

Medlem
    20 oktober, 2003 vid 09:36 som svar på: Nära till surfet, köp på Torö

Micke, bara att casha upp!

• imported_macts

Medlem
    19 oktober, 2003 vid 09:56 som svar på: Egen bräda till fuerte ?

Har personligen aldrig haft problem. Använd våtdräkt och andra mjuka prylar runt bräda i bagen.

• imported_macts

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 06:52 som svar på: Nya(?) tag i PWA…

Håller med, surf är roligare än båtar. Som jag har fattat infon så verkar det bli ganska mycket surf på mässan iår, annars finns det väl öl….

• imported_macts

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 19:16 som svar på: Nya(?) tag i PWA…

Ryan Air typ 700 t.o.r inkl skatter och avgifter. Boendet vet jag inte riktigt, farsan har fixat lägenhet genom sitt jobb. Kul ska det bli, lär vara en stor surf/båtmässa också

• imported_macts

Medlem
    15 oktober, 2003 vid 11:43 som svar på: Nya(?) tag i PWA…

Tjena,

Måste bara berätta att jag tänkte sticka över och kika på inomhustävlingen i London. Flyg och boende bokat. Tänkte passa på att spana in en fotbollsmatch också.

• imported_macts

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 19:18 som svar på: surf frilla

Självklart kan vi göra det!

• imported_macts

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 12:49 som svar på: surf frilla

Natürlich!

Gå in på http://www.tungsurf.com och ”spots” så ser du de olika spotsen i Gävleområdet och en bit söderut.
    I Storsjön så är det framförallt Strandbaden (no-nv) och Bångs (s-v) som gäller, men även Hedåsen funkar på västliga vindar.

Klart du ska släpa med dig brädan.

• imported_macts

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 12:26 som svar på: surf frilla

Man kan väl sammanfatta det så här, en moppe-fjunis är helt OK på mindre kända speedställen som Haga Park, Görväln, Brädviken (Gävle) osv, men ska man ligga i speed-ränne på Sota så ska det nog till en ordentlig räjs-musch för att platsa. Färgglad våtdräkt (eller varför inte naken) är också ett plus. Moppe-fjun-wannabees ska nog hålla sig ifrån den rännan.

• imported_macts

Medlem
    8 oktober, 2003 vid 11:57 som svar på: surf frilla

Ja, fast ska man speeda i tyskrännan på Sotavento får man allt lägga till med en redig race-musch också

• imported_macts

Medlem
    5 oktober, 2003 vid 14:05 som svar på: Fuerteventura-Corralejo

hej Mattias,

i Corralrjo är Flag beach störst.
    Finns en uthyrare i hamnen också son har mistral och gaastra, men dom grejjorna har några år på nacken, sen har du förstås Rene Egli i Sotavento.
    Ha´t så skoj

• imported_macts

Medlem
    2 oktober, 2003 vid 11:29 som svar på: Scandlines Formula Windsurfing World Championship

Tydligen har man tagit bort regeln om produktionssegel i år

• imported_macts

Medlem
    30 september, 2003 vid 07:03 som svar på: nästa bräda…

Om du är sugen på 100 L som fungerar bra i vågor så ta en flukt på min annons på denna länk:

http://www.steffo.nu/forum/showflat.php?Cat=&Number=144262&page=19&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

Sida 118 av 124
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA