Forumsvar skapade

Sida 100 av 420
  • jester

jester

Medlem
    28 januari, 2010 vid 20:27 som svar på: Speedtraining in ARUBA

Bjud hem henne till våra tävlingar…

• jester

jester

Medlem
    27 januari, 2010 vid 14:49 som svar på: Favorite weedfins???

Erik, we have a lot of rocks on the bottom in Sweden. One hit with a carbon fin, and it explodes… Expensive.. 🙂

• jester

jester

Medlem
    26 januari, 2010 vid 22:03 som svar på: ISWC tävlingskalender
    peterpett;596374 wrote:
    Eller windsurfa ut 😉

Peter S-201

Fuskträning!

• jester

jester

Medlem
    26 januari, 2010 vid 19:25 som svar på: ISWC tävlingskalender

Simma?

• jester

jester

Medlem
    26 januari, 2010 vid 19:23 som svar på: Möt Brädseglingsförbundet på Mässan i GBT

Haha.. Orkar inte Googla.. När är mässan?

• jester

jester

Medlem
    26 januari, 2010 vid 19:22 som svar på: Resultat Svenska Funboard Cupen, herrar 1990
    mackee;596272 wrote:
    Jag tycker det ser ut som Daniels handstil!!

Det tycker jag med. Problemet är att allt är rättstavat… 🙂

(sorry, Daniel…)

• jester

jester

Medlem
    26 januari, 2010 vid 16:34 som svar på: ISWC tävlingskalender

Ja, lär inte bli någon tävling inplanerad på Karpathos förrän prispengarna för förra året skakas fram, gissar jag. Och just pga att dom inte kan ha ”riktiga” VM under sådana problem så flyttade dom väl den biten till Fuerte istället. Men jag gissar bara som sagt…

• jester

jester

Medlem
    26 januari, 2010 vid 13:25 som svar på: Favorite weedfins???

Yes, 45 degrees is the best. My Choco SpeedWeeds have only 42 degrees, it works, but sometimes the darn grass sticks to it anyway.

I don´t think the boards differ that much. The same guys who is fast with straight fins are fast with the weed-fins.

• jester

jester

Medlem
    25 januari, 2010 vid 22:15 som svar på: Möt Brädseglingsförbundet på Mässan i GBT

GBT? Vart ligger det?

Kunde inte motstå… 🙂

• jester

jester

Medlem
    25 januari, 2010 vid 16:28 som svar på: 2010 godis från OPC

Håller med Budda! En av dom brädor som klarat av chopp bäst var min gamle HyperSonic på 227cm… Iofs så hade den brädan mer eller mindre en köl.. 🙂

Och hade inte jag fått tag i en beggad CA så hade jag utan tvekan skaffat en grön variant. Ap-coolt!

• jester

jester

Medlem
    25 januari, 2010 vid 14:15 som svar på: 2010 godis från OPC
    mahi;596108 wrote:
    Sista bilden…
    Shape by Obelix, Asterix tjocka kompis? Vad fan hände?

😀

Det *kan* ju stå Oberli oxå (OPC = Oberli Proto Concept). Men det är ju roligare med Obelix.. 🙂

• jester

jester

Medlem
    24 januari, 2010 vid 16:53 som svar på: Resultat Svenska Funboard Cupen, herrar 1990

Ja, skyll på TobHed!

• jester

jester

Medlem
    24 januari, 2010 vid 14:22 som svar på: Favorite weedfins???

Yes, we want a dedicated weed-fin! The ones we have is just standard slalomfins that are raked at a bout 45 degrees. More or less anyway.. 🙂

• jester

jester

Medlem
    22 januari, 2010 vid 06:35 som svar på: 2010

Ja, var ju bara MS i toppen på Speed-VM. Eller vänta nu… 😀

Och JAG är inte heller sponsrad. Är en free agent jag med…

Men jag säger som jag brukar. Utrustningen spelar egentligen mindre roll, det är gubben som håller i prylarna som gör skillnad…

• jester

jester

Medlem
    20 januari, 2010 vid 16:44 som svar på: Nu har vi testat Hiberna "Super"
    kinetic;595671 wrote:
    Jag vet inte hur många som kände till det men Holländarna hade ”Holländskt mästerskap i is-surfing” förra helgen. Man körde på nån form av bana, damklassen vanns faktist av en tös med Pirate bräda, lite kul faktiskt:)

Japp, Roger Van Tongeren (som blev tolva) mailade o frågade om lite svenska isar, och gav mig då följande länk för dom som vill se lite bilder: http://forum.windsurfing.nl/viewtopic.php?f=10&t=13861495&start=340

Sida 100 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA