jester
Forumsvar skapade
-
Bjud hem henne till våra tävlingar…
-
Erik, we have a lot of rocks on the bottom in Sweden. One hit with a carbon fin, and it explodes… Expensive.. 🙂
-
peterpett;596374 wrote:Eller windsurfa ut 😉
Peter S-201
Fuskträning!
-
Haha.. Orkar inte Googla.. När är mässan?
-
mackee;596272 wrote:Jag tycker det ser ut som Daniels handstil!!
Det tycker jag med. Problemet är att allt är rättstavat… 🙂
(sorry, Daniel…)
-
Ja, lär inte bli någon tävling inplanerad på Karpathos förrän prispengarna för förra året skakas fram, gissar jag. Och just pga att dom inte kan ha ”riktiga” VM under sådana problem så flyttade dom väl den biten till Fuerte istället. Men jag gissar bara som sagt…
-
Yes, 45 degrees is the best. My Choco SpeedWeeds have only 42 degrees, it works, but sometimes the darn grass sticks to it anyway.
I don´t think the boards differ that much. The same guys who is fast with straight fins are fast with the weed-fins.
-
GBT? Vart ligger det?
Kunde inte motstå… 🙂
-
Håller med Budda! En av dom brädor som klarat av chopp bäst var min gamle HyperSonic på 227cm… Iofs så hade den brädan mer eller mindre en köl.. 🙂
Och hade inte jag fått tag i en beggad CA så hade jag utan tvekan skaffat en grön variant. Ap-coolt!
-
mahi;596108 wrote:Sista bilden…
Shape by Obelix, Asterix tjocka kompis? Vad fan hände?😀
Det *kan* ju stå Oberli oxå (OPC = Oberli Proto Concept). Men det är ju roligare med Obelix.. 🙂
-
Ja, skyll på TobHed!
-
Yes, we want a dedicated weed-fin! The ones we have is just standard slalomfins that are raked at a bout 45 degrees. More or less anyway.. 🙂
-
Ja, var ju bara MS i toppen på Speed-VM. Eller vänta nu… 😀
Och JAG är inte heller sponsrad. Är en free agent jag med…
Men jag säger som jag brukar. Utrustningen spelar egentligen mindre roll, det är gubben som håller i prylarna som gör skillnad…
-
kinetic;595671 wrote:Jag vet inte hur många som kände till det men Holländarna hade ”Holländskt mästerskap i is-surfing” förra helgen. Man körde på nån form av bana, damklassen vanns faktist av en tös med Pirate bräda, lite kul faktiskt:)
Japp, Roger Van Tongeren (som blev tolva) mailade o frågade om lite svenska isar, och gav mig då följande länk för dom som vill se lite bilder: http://forum.windsurfing.nl/viewtopic.php?f=10&t=13861495&start=340