jester
Forumsvar skapade
-
jester
Medlem6 augusti, 2008 vid 09:10 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂Har tvyärr dålig koll på Mac. Dock finns det ju en speciell Mac-version av GPSResults? Provat det? Annars är det bara o skicka ett mail till Manfred o fråga vad som är fel.
-
Verkar inte vara ett generellt fel iaf, då flertalet har postat sen sist (till o med Robban har ju klarat av att lägga upp en session… :P). Vad använder du för webbläsare?
-
jester
Medlem5 augusti, 2008 vid 12:40 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂No problemo
-
Robbans PBn godkända!
-
Du glömde skicka filen!!
-
Gött jobbat, kåmpis!!!
-
Har du skickat iväg något från GPSResults, då? Har ju varit vacum här ett tag, så det kan ju ha gått sönder något sen jag provade sist. I värsta fall kan man ju prova att lägga in det hela manuellt..
-
Och om du loggar in på GP3S, (My GPS/Log in), och därefter väljer My GPS/My Sessions/Automatic add session?
Skulle gissa att GPSResults skickar iväg dig till en gammal sida på GP3S.
-
jester
Medlem4 augusti, 2008 vid 07:54 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂Nej, inga av dom tre programmen som används idag är gratis. GPSResults är gratis första månaden.
-
Nej, jag har inte haft några problem o posta på nya forumet. Men inte mycket jag kan göra när folk bara säger att det går fel. Beskriv vad ni gör, så vet jag var felet uppstår…
-
omg.. dmi har ju ändrat sin prognos ganska radikalt.. från knappt seglingsbart till tokmycket vind…
-
Coolt, men faktiskt inte så förvånande.. har kört småbräda mot guy på sina kossor på 90-talet.. man fick kämpa för o köra ifrån honom…
-
MKSA är ett enhetssystem som bygger på storheterna meter, kilo, sekund och ampere. Systemet uppstod 1939 då ampere lades till mks-enheterna. Systemet var grundläggande för SI-systemet, som introducerades 1960.
Du fick mig att Googla, janne… 😀
-
Nix, inte mitt bord att godkänna något. Dock så måste holländarna manuellt aktivera nya konton. Kan vara det som strular..
Det kommer för övrigt en ny RTK-modul inom kort, där man kan begära att -rtk kollar sessionen osv.
-
jester
Medlem2 augusti, 2008 vid 20:06 som svar på: GPS for Dummies – en nybörjares guide till GPS… 🙂Det som saknas är priset för programmen. Resterande nämns ungefärlig kostnad, eller en länk till aktuell affär. Lägger till kostnaden för programmet.