Forumsvar skapade

Sida 217 av 420
  • jester

jester

Medlem
    2 februari, 2008 vid 11:43 som svar på: spot skåne

Jantelagen är för jävlig. Surt att folk blir så j-vla avundsjuka.

Körde ju en Ford Focus förut med Ford standardstereo. Var aldrig nervös över den bilen. Kunde parkera var som helst, n’ästan. Skönt! Nu fick jag ju en urtagbar Alpine-stereo med i nya bilen. Trots att den är cheap, så känner jag mig tvungen o ta dän fronten… surt…

• jester

jester

Medlem
    2 februari, 2008 vid 11:24 som svar på: spot skåne

Huga! Hade faktiskt hellre köpt en Subaru Impreza, eller Mitsubishi Evo om jag skaffat mig en prestanda bil. Men hade stålarna funnits så hjade det stått en F430 eller 911 turbo hemmavid… 😀 DET är prestandabilar i min smak… 😀

• jester

jester

Medlem
    2 februari, 2008 vid 10:33 som svar på: spot skåne

kinetic: Dom lär inte kosta under 100 000:- skulle jag gissa… Jag resonerade som så här: antingen köpa en bil med riktiga prestanda, typ riktiga sportbilar. Eller köpa en liten bil som gör det en bil egentligen har som huvudsaklig uppgift: transportera mig och mina prylar dit jag vill.

Nu har jag en bil som kostar 99 900:-, och då ingick vinterdäck, metallic och stereo. Och dessutom får jag 10 000:- av staten om ett halvår (cash, dessutom). Skatten går på 630:-/år, och försäkringen lär bli ganska billig oxå. Att den efter inkörning skall dra under 5l/100km vid blandad körning gör ju inte ont det heller. Just det, parkerar gratis på många parkeringar i Göteborg oxå.

Som grädde på moset så har jag 5 års nybilsgaranti…

• jester

jester

Medlem
    2 februari, 2008 vid 09:10 som svar på: spot skåne

Körglädje? Njae, kanske inte. Roligare o tanka? Definitivt!

Har provköt lite olika småbilar, och min lilla Kia är inte sämre än någon av dom andra, faktiskt. Är positivt överraskad

• jester

jester

Medlem
    2 februari, 2008 vid 09:07 som svar på: Alpha racing

Kast med liten Robert, såklart

• jester

jester

Medlem
    1 februari, 2008 vid 23:34 som svar på: spot skåne

Nej, för faen! Ingen Volvo! Lite självkänsla har man ju kvar!

• jester

jester

Medlem
    1 februari, 2008 vid 23:33 som svar på: Alpha racing

Mmm… Såg att GPSresults numera stöder Alpha racing oxå. Lär dock inte vara en av mina vassare dicipliner… 😀

• jester

jester

Medlem
    1 februari, 2008 vid 15:13 som svar på: spot skåne

Japp, så är det. Det var en av orsakerna till att jag valde just den bilen… 🙂

• jester

jester

Medlem
    1 februari, 2008 vid 13:42 som svar på: spot skåne

Nog för att min nya bil är liten, men inte får den plats i ett rekommenderat brev… 😀

• jester

jester

Medlem
    1 februari, 2008 vid 09:39 som svar på: spot skåne

du glömde nya fenor oxå… 😀

• jester

jester

Medlem
    1 februari, 2008 vid 08:51 som svar på: spot skåne

Klang: jag glömde mina solbrillor i min gamla bil när jag köpte ny häromveckan… Så jag kommer bara se snäll ut i framtiden… 😀

• jester

jester

Medlem
    31 januari, 2008 vid 15:54 som svar på: spot skåne

666 66

• jester

jester

Medlem
    31 januari, 2008 vid 10:16 som svar på: Driven by Wind, nytt rekordförsök!!!

Nu är dom igång. Finian gjorde precis en 10s på 45.7 knop..

• jester

jester

Medlem
    31 januari, 2008 vid 06:39 som svar på: Grattis Emma!!!

Grattis, Emma!

En stor eloge till SpeedKenta och ÖWC som hjälper o lyfta fram sina medlemmar på ett ruggigt bra sätt!

• jester

jester

Medlem
    30 januari, 2008 vid 22:13 som svar på: slalom/race 9,0 köpes

Måste passa på o rekommendera Peters rigg. Körde själv på en likadan 2007, och det är bra grejor!

Sida 217 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA