Forumsvar skapade

Sida 290 av 420
  • jester

jester

Medlem
    29 december, 2006 vid 07:21 som svar på: Shit vad dom flyger!

Jag har det där på VHS nånstans hemma. Bandade en del av det som sändes på Eurosport på den tiden…

Hmmm… man kanske skulle koppla in den gamle VHSen igen?

• jester

jester

Medlem
    28 december, 2006 vid 21:35 som svar på: Shit vad dom flyger!

Ouch..

Inte skönt. Tur att man inte kraschar sådär så hemskans ofta…

• jester

jester

Medlem
    28 december, 2006 vid 18:05 som svar på: Gun sails Mega XR alt Booster ??

Daniel! Faen va du jinxar dig själv nu… Blir som Holland fast varmare o j-vligare…

• jester

jester

Medlem
    28 december, 2006 vid 17:51 som svar på: Snabba grejer

Kolla in hastighetsmätaren i slutet av filmen, tror jag ska prova göra samma sak med Kia Picanton…..accet är häpnadsväckande, framförallt med tanke på hur fort det går.

Hehe… så där snabbt skulle du inte ens få din varvräknare att gå i Picanton (i friläge), om den nu ens har någon…

Lite pulver i den maskinen, helt klart…

• jester

jester

Medlem
    28 december, 2006 vid 12:11 som svar på: JP FWS vs ES

bra mycket roligare och bättre bräda om man ska ha en allround runt 100 liter tror jag.

Eh? Allround? Kan det bli mera allround än en free-ride? Inse att vi inte har vågor som f-n i detta land… Tror nog att en free-rajd är bra mycket roligare och ffa lättare att köra med. Och är carvande gippar o bump n jump det frågas om så tycker jag snarare att du skall kika på Super cross brädorna…

Jag tycker att det är bättre att full wood jämfört med ES. Prylarna är inte SÅ ömtåliga, faktiskt. Och då en lättare bräda nästan alltid blir roligare o köra, så tycker jag valet är givet…

• jester

jester

Medlem
    27 december, 2006 vid 21:05 som svar på: Nu är rekordet på ostkusten!!!

Det finns väl bara en som kan hota………

Japp…

• jester

jester

Medlem
    27 december, 2006 vid 21:03 som svar på: 1/1 2007!

Mission Impossible, helt klart…

• jester

jester

Medlem
    27 december, 2006 vid 14:52 som svar på: Nu är julen slut…..

Vi har ju genomskådat hans fusk med jet-skin, så Faster måste ju komma på nya fusk…

• jester

jester

Medlem
    26 december, 2006 vid 17:29 som svar på: Mal har speedat på rätt hyggligt…

Krävdes alltså 42 konp i average för att vara topp 10 i år… Undras vad som krävs nästa år?

• jester

jester

Medlem
    25 december, 2006 vid 11:16 som svar på: Gun sails Mega XR alt Booster ??

Knatte: Har inte kört seglen, men det är väl aldrig en nackdel med fler cambers?? 😀

Köp XR, så får vi möjlighet att kika på dom sedan, och se om dom är något att ha… 😀

• jester

jester

Medlem
    25 december, 2006 vid 09:01 som svar på: Nytt speedvapen!!!

Gäller o hålla sig borta från Pugge i sommar… Han har ju vapen ombord… 😀

• jester

jester

Medlem
    25 december, 2006 vid 08:57 som svar på: TT i julhelgen?

Kul! Sitter här med värsta dunderförkylningen, så det blir tyvärr inget surf dom närmaste dagarna… Men om värmen håller i sig, så hojtar vi här när det blir surf nästa gång.

• jester

jester

Medlem
    24 december, 2006 vid 08:56 som svar på: GodJul Speeders!

Instämmer! God Jul, och ett Gott Nytt Speed År!

• jester

jester

Medlem
    22 december, 2006 vid 16:51 som svar på: New Point7 AC1 RaceSlalom

Kan det vara en av orsakerna till att jag faktiskt kört rejält fort (för att vara jag iaf) med min 7.8? Min topp på GPSen ligger ju under en knop från mitt bästa med 7.8 jmf med 5.8/6.8 (34.9 mot 35.7). Naturligtvis spelar plattare vatten osv stor skillnad, men ändå?

• jester

jester

Medlem
    22 december, 2006 vid 09:40 som svar på: New Point7 AC1 RaceSlalom

vasa: svaret är nog ganska enkelt: RDM och mastförlängare… Oftast kan man inte förlänga kortare än ca 10 cm på dom förlängarna (osäker på siffran där, men i dom trakterna iaf). På vissa SDM-förlängare kan man förlänga från mellan 0-2 cm, även om mina Liberty-längare börjar på 6 cm.

Vet inte om man kan säga att en hårdare/mjukare mast ger bättre fart eller höjdtagning. Det korrekta svaret är att köpa den mast som rekommenderas av segeltillverkaren, helt enkelt.

”Känslan” i alla mina Warp-segel känns mer eller mindre identisk trots att jag förlänger min 460 hela 42 cm till 7.8:an

Sida 290 av 420
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA