johanw
Forumsvar skapade
-
@QQ-57 399578 wrote:
Cheers guys,
once more, don’t mess up that beautiful spot, just been to workum, that dutch place is nothing against Habo!!!
I’ll prob roll in there in a few weeks, if I find one car parking there I’ll break in and take a shit on the seat.http://www.swimming.area.riders.and.campyard.parkers.willbedefeated.com/
haha klockren!! hör av dig när du kommer mannen!!
-
@gh0st 399416 wrote:
Har faktiskt inte heller hört något dåligt om Fuelen 07. Vad är det du tycker va kasst?
inte jag heller tycker den ser go ut!
-
blåser på bra i habo nu!!! lätt över 8 iaf..
-
@Davids 399011 wrote:
Är det vågor som dessa eller? Kan man få en barrell som han får på slutet? Kolla trailern i slutet på artikeln…. SINNES!!!
ja de va nog fan bland de sjukaste
-
-
grabbarna e redan där..
-
-
@gh0st 398664 wrote:
dålig för mig är kanske inte dålig för dig. Det är en lite för bred fråga att svara på.
Men om dom är livsfarliga genom att ha riktigt kassa säkerhetssystem är ju en egenskap.
Vissa gillar snabba kites, andra gillar långsamma o trögstyrda. som sagt, det är lite svårt att svara på frågan.WÖRD..
-
@tetras 398809 wrote:
Var får ni allt ifrån?
När seriösa inlägg fullständigt massakreras gång på gång så är det klart att man till sist blir en ”motvalls-kärring” och ger tillbaks med samma mynt. Och i detta kanske framgången stundom varit lite för stor.
Med all den här uppmärksamheten, negativa vibbar och irritation som jag tycks skapa så kanske det är dags att lägga ner tetras och försvinna in i anonymitetens lugna sköte?
varför kommer du inte till habo..
-
mystic de e bra grejor de