jonaish
Forumsvar skapade
-
Sieg Heil und aloha mein führer skotte
-
SkånePaul;466687 wrote:Vet inte faktiskt, man har ju fyllt 30 nu så…
Figge, en av delägarna håller på att lära sig kajta förresten, han har ju bästa intruktören så han är nog snart uppe på brädan.
Kände att vi behövde lite tillväxt på sydkusten…
Grattis, då får vi väl ta å dra en redig fylla!? (årsmöte) :smirk: 😉 😀
-
fan va najs Paul, blir de bar’a bar till helgen?
-
mini-miniramp, ella står den på en trailer??
-
jonaish
Medlem18 maj, 2008 vid 15:32 som svar på: Ozone Instincts och Nobile brädor i Varberg Lördagsourra;466315 wrote:Ok, här kommer dina två sista hyffsat skarpa.hihihi
-
jonaish
Medlem18 maj, 2008 vid 15:02 som svar på: Ozone Instincts och Nobile brädor i Varberg Lördagsourra;466287 wrote:Genom att lägga upp 385 kassa? Jag kan lyfta raw-bilderna ur papperskorgen och skicka över så får du se om jag missat några väl dolda guldkorn =)Nä, men genom att lägga upp de bilderna, när du byter om kanske..hihihih
sourra;466292 wrote:Men du Jonas, gläds åt de som blev bra istället. Med tanke på att du inte fått nån vidare instruktion hur du ska göra och inte göra tycker jag det blev bra.jaja, precis, detta va 2a gången med en sådan kamera å de va kul! =)
-
jonaish
Medlem18 maj, 2008 vid 10:24 som svar på: Ozone Instincts och Nobile brädor i Varberg Lördagsourra;466272 wrote:Hehe, du får nog jobba lite på fokuseringen och placeringen bara. 395 bilder och av de var 20 skarpa. Av de 20 skarpa var 10 rena motljusbilder =)bullshit… bevisa!
-
jonaish
Medlem17 maj, 2008 vid 23:44 som svar på: Ozone Instincts och Nobile brädor i Varberg Lördagfîïfan va jag är duktig på å ta bilder!
-
jonaish
Medlem17 maj, 2008 vid 23:18 som svar på: Ozone Instincts och Nobile brädor i Varberg Lördagtack för idag, men var va tjockis-gonzi??…upp med pics sourra!
-
WakeNils;465745 wrote:kom du jonas… fiskebäck kan du kita i
inga p-vakter i askim idag iaf… var ute o lekte lite foil på gräset, inga brutna fotleder men ett par fina försök
slå en pling 0706153487.. så ser vi hur de blir!
-
Haze;465737 wrote:Blir ingen vind förräns lördag så klart. Jag är ju i Dalarna. Och då är blåst förbud i Halland!!!
är det kickoff avslutning för älgjakten ella?
-
Neven;465734 wrote:Ska du springa, din långe jäkel??? Haha! Blir nog att åka till varberg om det ser ut som vind skulle jag tro.
nä fan,… klart jag inte ska springa, men mammsen ska!! jag ska handla kläder å sunt bara..
kanske kommer ner å sparkar lite på wakonisse 😀
-
jag ska till göteborg på lörda (jävla göteborgsvarvet), finns det nån nära spot där som vi kan hålla oss till?