jonaish
Forumsvar skapade
-
JohanW;446760 wrote:mellan 10 – 15 de e fan e jävla skillnad 🙂 e inte ljust till 8a precis grabben 🙂
hahaha, ja men jag kommer nån gång runt kl 10 å åker efter kl 16 typ….
När kommer du ut johan å krille å ni andra???
-
JohanW;446755 wrote:vi ska ut allihopa!
najs, va de NV idag (de va de här hemma iaf) körde ni då på ringsjön??!
jag är nog där mellan kl 10-15 typ
-
Jag tänkte komma imorron, eftersom jag va en jivvla fitta å inte kom ut idag!!
vem joinar!?!??
Sorry Tony, jag kan fixa ett flak till dig… som plåster på såren för att du vänta på mig i onödan!!
-
skaru inte med upp till sälen grabben?
-
_Sofia_;446120 wrote:Sköning alltså…
mmmmmm
😉
-
godnatt steffo & frode me pappa!!
jag går nu innan alla kommer in om 30min… allt kommer nog bli så seeegt då 😉
-
Frode har fått sin EH wave 11 till Whistler, så nu ska han kröka mer å snowkajta…
-
gött, med vilka reste ni med å boendet å så?
storlek på kajts kör man med å hur mkt blåser det typ?
hur är det med vindsurfing där, vågor ella chop?vi kommer nog va mellan Mui Ne Bay och Hom Ron Beach i dec/jan oxå.. om vi åker
-
Thörn;445816 wrote:Får vi kanske träffa jonaish 4,0 när det blir kalas i habo???
hahaha… du kan glömma 4,0 i promille!!!!!!!!!
-
FarbrorFräz;445909 wrote:jag funderar på att skita i bommen och rigga mina frontlinor direkt i kroken på selen och fästa styrlinorna i tummarna på min gamla 18 i en sisådär 13ms. direktkontakt av tredje graden!
ja gör så, så kan vi får en efterföljare av 1an 😉
-
hengo;445906 wrote:hur funkar de LF brädorna som är anpassade för att köra med bindingar om man skulle få för sig att vila köra med straps? Är LFbrädorna mycket tyngre än ”vanliga” lätta brädor anpassade för straps? För de är väl tyngre, eller?
/Mypa
Min Mission funkar hur bra som helst med LF lux-strapsen, har inte testat med boots, för jag sitter fortfarande å velar mellan Union och Escalades……
Tror inte den är så mkt tyngre heller än ”vanliga” brädor! -
AKA_KALLE;445874 wrote:
Ååååååååå hur länge får man vänta, på att ni ska styra upp en demo så man kan kolla in LF bootsen!?!?
Mission ä gött mög
-
Eddie;445857 wrote:Googla ordet ”sök”
steffo är allt bra trevligt…