jonaish
Forumsvar skapade
-
JohanW;418356 wrote:var ska vi va istället? någon som kan offra sig?
okEJ, okEJ då
-
RadiKalle_;418152 wrote:jepp, planen är att åka från malmö ca 15 imorrn, sova där nånstans i krokarna, sen köra fredag morgon en stund.
Hade ju gärna sluppit självlauncha kl 0700 fredag morron dock, så sällskap vore nice.06:38 sitter jag på toa & 07:20 cyklar jag till bussen!
någon gång mellan 07:11 och 07:17 kan jag hjälpa dig… sen får du klara dig själv tyvärr
-
MårtenT;418079 wrote:Vi har ju den näst största hajen i svenska vatten! Brugd heter den fast den äter ju bara små fisk! Men man hade nog blivit ganska rädd om man såg den!
Näääää, det finns en som är något större å farligare å den heter Hugo :smirk:
-
jag kör nu med 128*36 och 138*42…
ska du bara ha en bräda, så tycker jag att 33an blir bra. Men ska du ha två brädor som jag, så köp 28an å 38an ella en vågis senare när du har pengar till det….
-
haha!
Vad gör alla steffosar ikväll?
-
skit i Eddie, han lite gay ibland!
-
_Sofia_;416364 wrote:Är de varmare i vattnet där?
Om du av någon anledning kommer att frysa, kan du få komma å värma dig hos mig…..hihi:wink:
-
Närbilden på johan, när han stänker vatten va fan über najsieg!
aloha, ho ho :santa:
-
haha… först trodde jag fan på det, men sen tänkte jag till å skrattade lite av lättnad 😀
-
hahaha… det här är helt ünderbaaaart!
-
skejtar_henke;415231 wrote:Vi vet att ni är här och att ni är berusade. Men vad fan har ni för nummer och var ska ni ikväll….
henke o melker
henke ringer: 0706153487
melker ringer: 0768941728Jag ska modda brädan å göra läxorna jag har fått av krilles morsa…
-
Tack locals för att ni va så snälla till min lillebror igår oxå!
Det skiljer bara en si såå där 4a år och några cm mellan oss…
Den som rör ett hårstrå på honom åker direkt på stryk!!!!
-
@SkånePaul 415111 wrote:
Kör ni med skor redan???
vadå då… de har jag gjort hela sommaren å luva med, när jag har varit lite käzzz