jonaish
Forumsvar skapade
-
Det är ett favorit nöje bland vindsurfarna…
SUP (Stand-Up-Paddleboarding)
-
jonaish
Medlem18 augusti, 2007 vid 18:06 som svar på: Men hallå!!! vi har faktiskt åkså haft det braGrrr Grrr
Eklövs något styva bröstvårtor… aaaa, ni måste ju haft det bra då 😉
-
@Fesen 406697 wrote:
Jupp. Skar mig i båda fötterna i förrgår i Torkelstorp. Kommer aldrig köra utan skor där igen i varjefall. Dock så var det bara pyttesår, men fan vad det skall göra ont. 🙁
de är självförvållat till 101% 😉
Tycker man att det är varmt med skor på sommaren är mitt råd att köra med tjocka sockiplast… hihihii
-
@bresky 406689 wrote:
någon som ska ut och kita imorgon?
De kan du ge dig fan på att jag ska, om de blir vind 😉
Ska annars testa å kajta med vindsurfingbräda, har en till daj oxå om du kommer…
-
Det är därför man kör med skor även på sommaren!
-
Vad va det jag sa johan & frode, de va hengo från norrland och det va jag som fick den stora äran att starta honom!!
-
@skejtar_henke 406628 wrote:
Vad du var bitter idag då? Har du inte fått mat av mamma eller?
Va ska man me mat till när man är ute å surfar så mkt som jag gör…
@victoria 406641 wrote:
Han insåg att jag är förjääävla lång – det är allt..
Dåligt väder där uppe serru..Jag är fan seriöst rädd för dig, du slår ju mig varje gång du får chansen!
-
Det va inte äns kul igår heller, säkert!
-
-
Froddan bjuder på realstajl..
-
@victoria 406412 wrote:
Hmmm, nu när alla har blivit så öppna -helt plötsigt- kan väl de lata eller fega pågarna, som sitter inne på någon liten hemlighet, ta chansen och berätta vilket lag de egentligen spelar för! (Jonaish, this is your shot, man…)
Kom igen nu, alles!
Spill it!äääääh lag? feg? lat? påg? hemligt?
jag gillar å leka, åka buss/tåg, jaga vindsurfare, nypa skotten på brösten när han sover, äta pizza med kalle å johan, lära martin hur man fixar inserts, dricka mängder av öl med krille och ställa mig nära folk som är mindre än mig (säger inga namn;)) för då ser man så små dom är…