jonaish
Forumsvar skapade
-
Åk bort till windsurfarna, där finns det mkt plats å då är man långt ifrån ”swimming area”!
-
@eagletech19 399802 wrote:
Hej
Jag hjälper bara personer som inte vet att det är viktigt att byta ut sina saker i tid.
Shopparna tjänar inga pengar på reservdelar.Ren serviceMen snygg bild du visar
//R
Jag håller med dig om att det är viktigt att byta så fort som möjligt om tex linorna är i mkt dåligt skick, men för varje år är lite av att ta i om det inte är på väg att gå av!
Hur mkt pengar tycker du att man ska lägga på reservdelar, till en kite som är beg (mer än 1-2år gammal) och en som är ny (1år gammal) ???
Du gillar min signatur bild lr?
-
Jag hjälper gärna till!
jonaish sponsrar med: Bräder, spik och färg… Om jag får med det från Dalarna, ska upp nu till helgen!
En schlajdär BOX kan va bra till och börja med + en kickär
-
Köp inte Cabrinha… dyrt som fan om man ska byta jävla massa saker varje år!
Är det så dålig kvalitet på Cabrinhas saker kanske?För daj som har spons på SP blir de ju billigt å nu när du hjälper dem med försäljningen blir det ju bra, men inte bra för dem som betalar fullt pris!
Ingen kommer ha råd att ha kvar sin Cabrinha kite, om man ska hålla på så där å byta en massa delar…
Det kommer bli billigare å bättre att elda upp sin kite, fråga själv vår lilla patrikol!!
-
Exterminate das swine our große führer skotten!
-
Du hade sett ut som 4år om jag hade vart bredvid 😉
+ en gratis segler power tejp for special sails of NP
-
@manno 399320 wrote:
fack gislöv! Vi körde borrby, 3m, bra tryck i 4.7 hela tiden, ökade till 4.2 på slutet runt sex, bra vinkel, inga crowds och framförallt feta ramper!!
Riktigt mysigt brutalt! precis som det ska va 😀 tycker gislöv är fett överskattat 😉
jajaa… Fan va brutalt det va å se er vindsurfa!
Så här såg det ut i 2-3timmar…
-
@Zilversurfarn 399131 wrote:
Bild 6, hette båten verkligen ”Princess Hora”, eller är det jag som ser taskigt?! 😉
Nora kan de ju oxå va
-
Den bilden posta jag upp här, för cirkus en vecka sen!
-
@Eddie 399092 wrote:
Tosselilla regerar…!
Jag tyckte jag såg dig där… du hade en röd bikini?Nä tyvärr, jag va himma… Det måste nog ha vart din dotter!
-
Hur va de på tosselilla, barn?
-
Nu fattar jag varför han heter ”svinet”!
-
bajs bajs… När kommer du ner till Görslöv Saim?
-
De kan bli grymmmmt imorron, kom tbx!
take das kamera me daj!