jonaish
Forumsvar skapade
-
@hengo 379522 wrote:
……Helvete så sjukt länge sen det blåser syd över 5m/s, och inte ser det ut att bli bättre i helgen heller.. fattar inte varför det inte blev bris igår tex… schvainigt kallt i vattnet och typ 20´c ute
smhi idag ” Norra Kvarken
Först mellan syd och sydväst 7-11. Från i kväll väst eller nordväst och tillfälligt något ökande. Lokal sjöbris.”
jo tjena… först totalt vindstilla fram till 3, sen monsternordan
Vi hade oxå helt totalt vindstilla idag!
Kan ni inte köra wakeboard efter någon bil lr så? Där uppe i norrland kan man väl inte störa någon person, Glestbefolkat yeeah?!?! 😉
Billigt och bra!
-
@bohm 379429 wrote:
Det stämmer… Men det skulle va kul om nån med wakebåt kunde ställa upp så man fick lite motion innan man krökar ner sig till apstadiet.
Fast det KANSKE blir vind… (säkert… 😉 )
Bra initiativ av Mårten!! Fler event efterlyses.
Mårten har en plan B oxå, ifall det inte blir vind!
-
@bohm 379364 wrote:
från 15 juni till 15 augusti är det statistiskt bevisat att det kommer vara vindstilla… sol, men vindstilla…
Man behöver ju ingen vind för lifestyle med hardstyle 😉
-
@kitemaster 379217 wrote:
Jag har en del bommar, en EH -04 och en Challenger -05, båda med 4 linor. Sedan har jag en Ozone Access2 -07 bom utan linor.
Ge mig ett bud!Säljer även Challengerdraken som hör till bommen billigt, en trasig 16,5kvm Challenger Extreme som är den bästa draken jag ägt, kunde hålla den i 15 m/s kuling och även cruisa i 3m/s. Enda draken man behövde… snyft!
Tyvärr poppade jag main bladder och jag har inte haft tid att rå om den sedan dess…Hör av dig om något låter intressant!
Erik Gibson
0735088601Fan! Koffe kunde bara hålla sin Contra 16,5m2 till 14m/s lr va det va…
Jag tror nog inte ens du vet hur mkt 15m/s är! Oj, den va ju trasig!
-
Heppppp….
Jag har nu hittat min vante så vi kan avsluta sökningen efter den!
Tack till alla som hjälpte till oxå, i love you dudes! 😉
-
Är det tyskt Slalom/Speed race oxå?
låter iaf gött, du kan räkna med mig + massa Norrlands Guld!
-
@Pepä 378613 wrote:
Jag kör 138×42 med bindningar, 132×39 med stroppar och vågbräda naken 🙂
Upp med bilder jeppe…
Grymmmmmmt gutt skrivet Matthias, ska man ha en så bred bräda som möjligt oxå? fenlängd om man ska tvunget köra med fenor?
-
å du Hugo, jag vill ha en sådan här!
500 till 1000 L/min ska de va + 12v cigarettuttaget i bilen!
-
Någon som vet om en ensam fingervante finns/fanns kvar i habo i fredas å kanske oxå i lördas?
-
jag har fan frågat förut efter EH kallingar, så jag vill oxå ha!
-
jaja walle de e olika… haru någon EH bag lr liknande till salu?
-
Jag vill ha prisförslag på:
> EH flagga (den största)
> EH bag (only baggen)
> EH stickers
Går det att få in en EH Wave – RASTA EDITION – 15m2?
-
vadå gick det att att surfa i den dåliga vinden?
-
Tack själv 😉 Upp med bilderna nu!
Kaviar- och leverpastejmacka + en öl är fan rätt najs