jonaish
Forumsvar skapade
-
EDIT
En jävla bra sida där det finns mkt på är, http://www.google.se !
Men eftersom den sidan är på svenska, så kan jag va snäll å hjälpa dig lite kompis 😉
http://www.dirtbikes.se (kopierat från sidan, för den sidan var oxå på svenska)
Bilställ för Minicross 1200.00kr
Massivt ställ som inte viker sig i första taget lätt att montera på dragkroken på din bil. Passar samtliga fiddys.
Detta ställ byggs på beställning av vår mekaniker Kenneth. Beställning görs direkt till honom på tel: 0736-107957
Leveranstid ca 1 vecka.
-
@Eddie 375097 wrote:
Hur fan transporterar ni de där dirtbikesen… finns det någon bra hållare som man kan hänga på dragkroken? Eller måste man fixa ett släp också.
*det är mycket nu*SVAR: Sir. Yes sir!
-
@pjoter 374082 wrote:
inte illa.
blev en go dag i solen trots endast 3m/s.ååååååh….då skulle du ha haft en Venom 19 pjottis
Ingenting är omöjligt, om man har en Venom 19 !
-
hahaha…hahaha…Niklas…hahaha..hahhha..aaaa.. ..du e så…hahaha…ojojoj…bajs..haha..oj
-
jag höjer till 20 riksdaler på att de var yfo´s skit
-
-
@SimonEBurgess 373938 wrote:
Annonsen är borta. Kan någon recappa?
personen som sålde den hade skrivet. ”Har inte kört mkt med kiten, köpte den i okt 2007″. En framtidskite från North!
Hon/han menar såklart okt 2006…
Det va så va?
-
@sourra 373902 wrote:
Ok, jag tackar för svaret och ska kolla. Men med tanke på att deras återförsäljare heter saker som ”SS Bilbehör”, ”Järn- och byggbröderna” och ”Wahlborgs marina” har jag inga höga förhoppnignar om fullsortiment.
Låter inte ”Wahlborgs marina” som en båtaffär?
Premium Dealers affärer ska väl ha fullsortiment?
Sjösport AB
Viking Yachting AB
Wahlborgs Marina AB
Kungsbacka Marin Center
Eliassons Båtvarv & Fritid ABkolla med dem. Finns de ingen dykaffär, biltema och Stadium XXL i GBG?
-
@sourra 373900 wrote:
Kom just på att jag inte såg en gnutta neopren då jag var där. ”Oss”? Hoppades på svar från nån med lite lokalkännedom.
”oss”, det finns fler medlemmar här!
De watski i:
Göteborg, 11st watskibutiker
Marstrand, 2st watskibutiker
Kungsbacka, 3st watskibutiker
Varberg, 2st watskibutikerhar inga neopren saker?
-
@sourra 373895 wrote:
Watskiåterförsäljarna i Gbg är ju bara båtbutiker som har en wakeboard i sitt sortiment. Ge mig en bättre gissning Hjonaish. Hörde jag Stadium XXL?
Varför frågar du oss, när du vet var det finns?
suck……svårt att hitta på ett bra ökenamn?
-
Watski såklart, äru helt jävla inkompetent lr? 😉 hoho :santa:
Huva behöver man inte, de kan vänta!
-
-
@KurtKomet 373777 wrote:
1:a april idag…:wink:
här kommer en till: http://www.systembolaget.se/Hem/070401_vinomaten.htm
-
@psychonauten 373606 wrote:
fan va det suger har igentligen. bara notter och donickar.
det hander mer sireiosa saker pa lunarstorm! *jag ar verkligen allvarlig i den fragan!(
and[ kan man inte lata bli. helvtes javla tangentbord fran amerika.godnatt och sovgott psyko, ciao po daiii 😉
okaaaaj vi antecknar!
-
hur länge är du kvar Mårten?
jag kommer upp på tisda lr onsda….