jonaish
Forumsvar skapade
-
Fifi wrote:gött anna!
Grattis kompis, såg att du blev stor flicka idag 😉
-
patrikol wrote:jonaish wrote:patrikol wrote:AnnaS wrote:haha, vad håller ni på med?
Ja va faen Anna säg till om jag skall ta dom i öronen! 😉Hahhaaaa.. patricool 😀
Den där va bra du !! Men du behöver nog en studsmatta lr något för att nå upp 😉
(190 cm lång) Inte Melker i allafall det vet jag men hur lång du är har jag iofs ingen aning om. 😉195cm faktiskt :grin:…………Såå du får ta å hoppa lite 😉
-
heheee 😀
Ska du ner å jobba i Simrishamn ?!?! i morgon är det bra med vind å NO så då brukar de bli några jävulskt fina vågor här i Gislövshammar…
Tycker man att vågor är lite jobbigt så kan man ju dra till Borrby strand 4-5km något SV om Gislövshammar, inge sten å skit där inte… bara fin sand strand;)
Gislövshammar ligger ju bara 10min med bil och 20-30min med buss från Simrishamn..!!
Du kan ju alltid ring mig på mobilen (när som på de 24h:arna) så kan vi tjöta lite om hur det blir !! Jag ska nog iaf ut å köra i morgon..!!!!
Ha De 😀
-
patrikol wrote:AnnaS wrote:haha, vad håller ni på med?
Ja va faen Anna säg till om jag skall ta dom i öronen! 😉Hahhaaaa.. patricool 😀
Den där va bra du !! Men du behöver nog en studsmatta lr något för att nå upp 😉
-
sök………………………………!!!
-
haha..
igår posta du ett inlägg kl 12:37
och idag posta du oxå ett inlägg kl 12:37
å i samma tråd…vilken taiming på inläggen 😀
-
Blev de några körbara vågor där uppe ellor?!?!
-
HBGSurfer wrote:Tjena maila mig på marcel@surfer.se så fixar vi det…..
Du kan skicka en till mig som tack för att jag hjälpte dig den dagen på Hammaren du fick lite problem 😉
-
http://www.windfinder.com/surfcams/surfcam_se.htm
http://www.oeresundsbron.com/index.php?obj=1610033
Vejrforhold nu
Sigtbarhed: 640 m
Vindretning: S
Vindhastighed: 13 m/s -
Henkish wrote:kanske tom får med mig tjejen, var ligger habo..lomma nånstans elleer?
rakt väster ut från Lund
rakt norr om Malmö
Bara att ta motorvägen ner från Halmstad å svänga av innan Åkarp mot Lomma…De e nog bäst att du kollar med hitta.se oxå
Det blir nog kanske lite svårt för mig att ta mig till Habo i morgon men på sönda blir de nog av, om det blir vind….
-
Eklov wrote:jonaish wrote:För de personer som har varit ner i Gislövshammar vet att det inte är så stor plats på torget för så många bilar som det är på bilden..
Men nu är det lungt… Bara dom personerna som INTE lämnar kvar grillar, skräp och annan skit får parkera på ”torget” och dom andra som lämnar kvar skit får parkera i koskiten, i kohagen 😉
jag kommer alltid att ha en deluxeplats?
Habo på söndag..kiteflame !?!?!
jag är nog där vid kl11 om de blir som jag har tänkt mig!!
klistra tråden….
-
Henkish wrote:vad kommer det blåsa då.. ? Trodde typ 40-50 m/s- överriggat med en ica kasse kanske…
hahaaaa….nja..windfinder å windgura säger 13 M/S som max i morgon, i habo
På lörda ser de inte precis ljust ut 😀
Men om det nu blir som jag har tänkt det så är jag i HABO kl 11 lr något på SÖNDAG..
och då hoppas jag att du är där med izo 😉