jonaish
Forumsvar skapade
-
johanneslarsson wrote:ni är roliga
TACK.. 😉
Herodude wrote:ey heter din farsa jonaish eller?, jäklans moppe fjortisar skriver inte hela orden, DET heter det….haha och sen när du blir vuxen så kan du börja vindsurfa:D
Vadå inte hela orden, det DET DU det e det du de ?!?! hehe du kommer aldrig bli vuxen ”hero” 😀
Allora ciao
-
Vad har du för sele ?
Det är iaf över 8 skulle ja tro.. jag försöker iaf att dra lagom hårt..
Det är ju oxå hur du känner att de e.. spänner de för mkt å så, så får du släppa upp lite..
Testa dig fram..!!
-
zo0 wrote:glömde fråga vad du kan ..
snacka massa skit om folk som försöker trycka ner andra.. å de e gubbar som är i 50 års kris å irriterar sig på allt som gör att dom känner sig gamla..
-
säger vem ??
jag är både och. men jag har såld mina windsurfing saker å du ser vad för saker jag har på min profil!!
-
de tar vi inte öppet här iaf 😉
-
zo0 wrote:jonaish wrote:du får be far din att starta ett Kitegymnasium eller fixa en linje med inriktning på kitesurfing!!
hur ska farsan fixa dt då?
ja han kan ju va din ”lärare” t.ex 😉
-
sourra wrote:Tänk om Riddarsporre menade att det skulle stå Cahbrina och inte Cabrinha?
ja du.. bra fråga.. Men han tycks ju köra Cabrinha Crossbow så de ska nog va Cabrinha iaf.. lr ?!?
-
Krillan82 wrote:Men du… Vem är smart egentligen. Ge fan i att jävlas med oss här inne. Du sabbar hela stämmningen på detta forum.
Om du letar noga kanske du kan hitta ett moppe forum. eller kan du ju hålla till hos dina poolare på windsurfingkonfen. För Kitare är du fan inte.vad har jag gjort dig t.ex ??
Det är ni här som bara ska snacka massa skit om en för att ni inte har något annat å göra…