jonaish
Forumsvar skapade
-
jag söker wakebindningar !!!!!
någon som har ??
-
sy på en d-ring daaaaa…..
lr ja vet inte 😉
-
det blåste bra utanför ystad idag iaf 😀
runt 7ms typ…lr va de va nu….:/
😉
-
kan du inte dra lite detaljer hur du firade ”nasjonaldag” för jag är sååååååå jävla intresserad av att få vete det:D
mongo;)
Det va en gång en dansk, en norsk och en Svensk…
som skulle ut å kajta…
först kom dansken som va en riktig nybörjare….. han väntade in norsken som oxå va en nybörjare så att de kunde hjälp åt…
Efter 10min kom norsken..
dansken bad om hjälp och norsken började hjälpa till…
Samtidigt som norsken och dansken funderade ut hur bommen fungerade kom svensken körandes i sin nya volvo xc90 😀
han hade köpt sig lite nyare och bättre saker än vad norsken och dansken hade råd till..
snabb som han va började han rigga upp och gjorde sig klar på 15min å drog ut i vattnet och började köra…dansken och norsken som hade bara kommit halv vägs med att rigga upp såg hur svensken körde å hoppa högt å gjorde massa tricks..
de blev så tagna på sängen att de glömde vad de gjorde å satte sig ner på stranden för att börja kolla på svensken som va så duktig..
….. och nu vet vi varför danskar och normenn inte är så bra på att kajta 😀
-
har ni testat det här på windsurfarna…?!?!
de sägs att de ska va jävligt bra att typ behålla stranden för sig själv ett tag iaf…..
när man tycker att t.ex. windsurfare lr tyskar tar för stor plats å inte följer reglerna….
-
jonaish
Medlem5 juni, 2006 vid 22:38 som svar på: Snabb fråga: Vad väger utrustningen i denna annons?tjoo…
Har lite saker som jag vill sälja till dem som behöver..
(har börjat surfa med de här sakerna och vad ja tycker är det riktigt bra saker)
………………………………………….. ……..
Mistral Flow, 103 L med fena
Easy, 460 25 % kol??
NP NR, 6.2 segelLocal Sprint Freedom, 160-220 cm bom
Local Sprint, mastförlängare 35 cm
NP, mastfot pin
SOLA 5/3, våtis
NP 2D, sele
Local Sprint, hängseletampar
Local Sprint, upphalstamp
………………………………………….. …….Har kanske glömt något, men det är bara att fråga..
om du vill köpa allt så är priset runt 6000kr lr bud
( Nästan allt är köpt i slutet av sommaren 2005 !!! )
brädan och 6.2an är lite äldre men går fin fin fint -
-
ska ni inte byta namn till
Näset Local Hunters
??
-
ska det inte va 50% till windsurfarna och 50% till kajtarna….?!?!?
du har ju gjort 2/3 till windsurfarna och 1/3 till kajtarna …typ
ää sak samma… jag skiter i vilket för hör hemma så tycker alla det är roligt att se oss ute å surfa lr va vi nu gör…..
de fågel/fiskälskare som kommer till hammaren har inte mkt att säga till om efter som de inte bor här…kolla med EU-reglerna lr andra om man kan förbjuda surfare vi olika spots..!!!
för det är ju samma sak med vattenscooters… Sverige ”hittar på & förbjuder som de vill” vad jag har hört så kan man inte förbjuda att man kör vattenscooter i Sverige efter som EU-reglerna tillåter det lr hur det va….
som i habo…gubben som äger lr va han nu gör stranden kan bara förbjuda kajtarna m.m. att gå på marken han äger,,, men om de går typ 1m ut i vattnet så kan han inte förbjuda det.. efter som ingen kan äga vatten… kanske någon liten sjö men iaf inte vattnet vid en strand…
lr ….?!?!
-
kamikazekiteren wrote:http://www.neradio.se/index.php?personal, Jasssågitt, måste jo väre en ut av dom, mycket rare fjomper at velge imellan der ja
serige 0 -norge 1mmm här är jag…..
och när blev det 1-0 till norge ?? rööööööv………..
-
vet 800.000 normenn vad http://www.googel.com är oxå ??
Aloha en hälsningsfras och betyder hej på hawaiianska:D