Forumsvar skapade

Sida 321 av 321
  • lars_k

    Medlem
    15 oktober, 2002 vid 21:00 som svar på: Rapporter från SM under helgen – SM ONLINE!!!

    Ostvinden fortsätter väl som vanligt denna pisshösten. Ni får nog flytta tävlingen till ostkusten om ni ska ha vågor…

  • lars_k

    Medlem
    15 oktober, 2002 vid 20:51 som svar på: Pozo 2002 Video klar

    om jag inte tar fel:
    caesars palace, hellacopters, leila K(!), bad cash quartett,soundtrack of our lives,the Hives…
    men dessa lyssnar man ju på jämt…(inte leila K iofs 😛 )

  • lars_k

    Medlem
    15 oktober, 2002 vid 20:06 som svar på: Direct Connect!

    plocka det från:
    http://sourceforge.net/projects/dcplusplus
    sen bör du ha några Gb snask att dela med dej av…

  • lars_k

    Medlem
    15 oktober, 2002 vid 16:36 som svar på: Kolla in den här filmen!!!!!

    finfint. snabb söörver också…

  • lars_k

    Medlem
    13 oktober, 2002 vid 12:16 som svar på: hur mycket kyla tål en bräda?

    Har det inte läckt in vatten i den genom en spricka el likn bör det vara lugnt. Ta in den i huset en tid så den torkar ur.
    Sen bör du inte plocka ur den ur boden mitt i vintern och tappa den mot något hårt…

  • lars_k

    Medlem
    6 oktober, 2002 vid 18:21 som svar på: blåst på blåsten

    Jag drog ner till Ringenäs fredag eftermiddag för att komma iväg från lågtryckscentrum (regn och vindstilla hemma i GBG).
    I Ringenäs var det dock kass vind så jag fortsatte längre söderut till mellbystrand och där nere blåste det hyfsat. Stack ut med 6.3. Goa hoppvågor. Sen ökade vinden undan för undan och jag surfade tills solen gick ner =)

  • lars_k

    Medlem
    20 september, 2002 vid 11:14 som svar på: IMC hjälp

    Kolla omräkningsfaktorn, vilken beror på mastlängden här:
    http://www.dynawing.com/faqIMCSvsMCS.html

  • lars_k

    Medlem
    19 september, 2002 vid 16:01 som svar på: Torrdräkt VS Våtdräkt

    En torrdräkt för surfing är egentligen en våtdräkt med torrdragkedja, oftast horisontell, samt “muddar” i ärmar ben och hals. Dessa attiraljer minskar inflödet av vatten betydligt men det blir aldrig helt torrt. Oftast är det tjockare neopren och sammantaget blir torrdräkten varmare än våtdräkten. Nackdelen är väl att den horisontella dragkedjan är lite stel och minskar rörligheten något.

  • lars_k

    Medlem
    19 september, 2002 vid 08:54 som svar på: vind i mobilen

    Fint Lars! wap.google.com funkar ju bra. via google fungerar det nu att scrolla i kustobservationstabellen hos smhi:
    http://www.smhi.se/weather/kustobs/kustobstabell.htm
    ska kolla om det inte kan gå att få in windspeed-gif:en från onsala på liknande sätt. viss nytta med wap trots allt, ja…

Sida 321 av 321
Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums lars_k

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.