larssa
Forumsvar skapade
-
@nic 358570 wrote:
Motsvarigheten till Premier på Mac är FinalCut (väldigt lika)
Motsvarigheten till windows movie maker är iMovie på Mac (båda gratis tror jag)Apple aktien upp 8% när de visade sin nya iPhone. Apple rules, nästa dator blir en Mac…så jävla trött på windows…
nic
Skall först kolla in vista och se hur det e….annars kanske
-
Tittar solen fram och det inte regnar på lördag så finns det risk att jag följer med 😉 Ringer dig på fm isf. Ha det gött!
-
@eagletech19 357882 wrote:
Tjenare
Det tror jag inte .Det har blivit 2 goa dagar vid Råå hamn.
Har hittat ett otroligt fint ställe när vinden kommer från Väst.
Dom har förlängt ena stenpiren i söder,detta gör att det blir helt platt på insidan och sen kör man ut mot vågorna.Riktigt nice:wink:
Men tyvärr inga vågor idag, men vädret var varmt för årstiden
Ha det bra /Roger
Snart fler bilder på
http://www.kiteaddicts.netBlir det hyffsat väder nån dag så kanske jag vågar mig ut med dig Roger 😉
@Virena 358199 wrote:
Schyrrans! Jag har inte kollat boende än eftersom jag inte får nåt besked av min chef:mad:. Snart bokar jag i vilket fall. Det vore ju egentligen inte så dumt att vara arbetslös:wink:. Om allt går som planerat så åker jag den 16:e feb och stannar till den 19:e så vi lär väl ses. Vad kostar det att bo på Windsurf paradise hotel?
Virre
Vet inte vad endast hotell kostar eftersom jag köpt mig en riktig Svenssons resa(charter), men du kan ju höra med Greger Israelsson på Resia han e mycket bra och kan säkert hjälpa dig tel: 042-12 05 03
Ses där då =) -
Allt e bättre än här hemma i skåne just nu 😉
-
Jag kollar också efter en DV-kamera och har kikat lite på Canon MV-960. Recension: http://www.smartson.se/test/videokamera/canon-mv960.htm
Någon som känner till nåt hyffsat enkelt, men ändå bra redigeringsprog? -
Jag drar också till el yaque i slutet av feb. Bor på windsurf paradise hotel. Cya!
-
missa inte …
..cagediving -
Fick du aldrig prova min Crazy Fly bräda?
Den e iaf jävlans geuoo =)
Hänger du inte med på fredag då?