larssa
Forumsvar skapade
-
I’ll be there =)
Kommer det finnas boardbags? -
weather watcher sa 5,8 för en stund sen, men har nu sjunkigt till 4,5. Får se om det ökar på till ikväll så kanske jag pyser ner någon timme, men det blir inget nu under dagen för min del iaf.
-
Någon som tror på vind och skall ut idag?
-
Har precis kommit hem M och det var lika gött idag som i tisdags =)
Ingen kvar där nu så du vet.Någon som e på i morgon em om det blåser upp?
-
HugeO wrote:haha sånt blir det för mig snart efter min post på vågsurfet hoho
Lätt rätt, men var e bilden/bilderna? -
larssa
Medlem7 september, 2006 vid 18:37 som svar på: En ny downwindare, bättre vågriktning lagom vind…?zeke wrote:Vad sägs om fredagen?
Var och när? -
Jag vill se bilderna och sluta gnälla på Perkele. Så upp med bilderna igen =)
-
Jag börjar jobba 15.00 så är någon annan på under fm så är jag? Typ runt 10-tiden.
-
fiina bilder, vad haru för kamera?
-
Var e bilder på dig då Marcel?
Dom tagna var shyssta =) -
Samuel_L wrote:Jag är en nybörjare från Hbg som hitills hållt till i lundåkra. Jag undrar bara(har inte varit där) varför kitebeachen är en bra kitespot? är det för att slippa badare under sommarmånaderna som den är bra? Lr har den något som gör att den utmärker sig jämfört med resten av kustremsan i Helsingborg?
Långrunt, shysst strand med gräsplätt att rigga på, inte några föremål i vattnet runtomkring och på nv så trycker vinden på in i sundet(hade 9dgr på rad i Juli då det blåste runt 10m/s). Blåser det på rätt bra kan man köra ut en bit och få fina småvågor, annars håller man sig längre in. Sen är det givetvis bra att slippa badarna under badsäsongen. Sist, men inte mist så är det grillplats i närheten för lite after surf grillning.
Tycker det är en mycket bra spot=) -
Kan inte idag (jobbar till 16) men i morgon börjar jag inte jobb förrän 16 så då kan jag vid samma tid =) Kan vi inte göra om det då?
-
Kom till kitebeach, där e riktigt bra vid nv
-
Kommer ner vid 17-tiden. Är det nån där då?