larssa
Forumsvar skapade
-
Jag kommer bort till kitebeach efter att jag tvättat klart. Typ 12.
-
LANGENS_KITE wrote:rockhard wrote:Vad är skillnaden mellan en smal respektive bred bräda? Planar man lättare med en bred bräda?
Det är mycke mer som spelar in som flex, outline, längd mmmmm
Peter
Ja, men typ så planar man ju tidigare med en bredare bräda -
Ja litta. Verkar shysst med mycket bra zoom. Tar nog ett tag innan man lärt sig alles.
-
Hade ju varit kul om det funkat med en lokal kite/surf butik i hbg.
Har varit inne där några gånger och den verkar växa för varje gång.
Har några bilder från shoppen här.
Mycket Mystic =) -
Kitebeach kl.11
-
Jobbar till i morgon, men då tänkte jag sticka till kitebeach om det e vädet och vind till det!
-
Liljedahl wrote:Vilka brädor säljes? Jag letar ersättare till min gamla icon 130. Nånting runt 130cm, bra pop, ska funka i vågorna i holland dig jag flyttar i september, och så klart med tuff grafik.
Har en Litewave 125×39 till salu. Titta på köp & sälj! -
jonatan wrote:Swe227 wrote:Jag köpte Powershot s2 innan sommarn, bra köp när en ny version kommit ut
tror inte de är nån större skillnad på de s2/s3
Sportläge, lite större display och 6 megapixel istället för 5..
Jag är nöjd med min S3, men som sagts tidigare är det iso 80 eller möjligen 100 som gäller, annars ser det skit ut.Kolla Olas album i galleriet. Alla Marockobilderna är tagna med min S3. http://www.surfzone.se/pp/showgallery.php?cat=500&ppuser=857
Är det bara när man zoomar mycket i högre ISO tal som det blir gryningt eller även utan zoom?
-
Ja det hade varit kanon. Kan ju se om det blåser nästa helg så hörs vi då.
-
carroe wrote:Larssa wrote:smaskade i pungen rätt bra efter en kiteloop, men det var bara gött
din första och sista..? =)
Har alltid haft endast en och ja det var den.
-
Ja e sugen, men skulle gärna prova en först. Nån som har en i Hbg trakten man kan testa?
-
smaskade i pungen rätt bra efter en kiteloop, men det var bara gött