larssa
Forumsvar skapade
-
Bowmore, Lagavulin och Aberlour e fina grejer det.
-
Cöffs wrote:Sist det va ett gäng i Lundåkra o körde såg det ut som en soptip innan vi plockade två sopsäckar pantburkar, linor, plastprylar, snusdosor, matrester o annat….o det va bara på den öppna ytan, buskarna innehåller ju fan ett eget ekosystem med skit…hur svårt kan det va att ta med ett par prylar hem var…då blire ju tomt! Habo + Lundåkra borta så kan man ju nästan börja spela golf igen istället…
Har aldrig fattat att folk har så svårt för att ta med skiten hem som dom dragit dit?
-
Hbgkitare wrote:Bra intiative från alla återförsäljare, det tycker jag ni skall göra om!
Testade Ozone instinct, mycket go drake utan bomtryck!
Testade Naish Shockwave, skön men blev jävligt trött i armarna!
Testade Slingshot Turbo Diesel, mycket go, inget bomtryck och enormt bra depower!Hann inte testa EH eller Cabrihna så det vill jag också göra nästa gång.
Se you!
Testade också dessa kites. Ozone instinct 9:a var mycket lättkörd, lite bomtryck förlåtande i byig vind. Naish Shockwave 9:a var också ganska förlåtande, men ganska högt bomtryck och lite tungstyrd. Slingshot Turbo Diesel 10:a som Ozone instinct fast med lite mer häng. -
Beroende på hur stort vindregister du vill ha. Så skaffa en 12:a bow typ Turbo Diesel eller 10 & 14.
-
Instämmer, det var riktigt kul!
-
Drar till bow demon, men vi kommer kanske förbi. Ha det bra!
-
Davids wrote:Kommer dyka upp på söndagen, å kiters.se’s vägnar, och ha med mig Flexifoil Fusion drakar för att klämma, talla och åka på. Dessvärre hade inte Peter fått några Ions (Flexifoils Bow kite), men Fusion kommer jag vara där och visa upp, på söndagen…
Ses då, hej knekt!
Jag kommer nog också åka upp på söndagen. Ringer dig isf David. -
SS Turbo Diesel’s bom är ett bra tips!
-
Det bästa är helt klart weather watcher
-
Davids wrote:Synd att man fick kört 2 timmar SJUKT bra vind i 11an på secret spot ikväll… Fy fan vilken skön session!! Nån annan som fick nå bra vind?:)
Körde drygt en timme och det var myyys -
Tycker det är lika bra att man kör över till Danmark direkt
-
Vad är det för dräkter?
Har du några bilder? -
larssa
Medlem9 maj, 2006 vid 10:15 som svar på: nån som har koll på hur det är på näset eller i lundåkra nu?Larssa wrote:Nån som skall till Lundåkra idag?
När kommer brisen?
Hallå eller!!!! -
larssa
Medlem9 maj, 2006 vid 08:46 som svar på: nån som har koll på hur det är på näset eller i lundåkra nu?Nån som skall till Lundåkra idag?
När kommer brisen?