larssa
Forumsvar skapade
-
Fifi wrote:håller med…står ungefär samma i varje nummer, tradigt!
Tyckte jag såg dig stå med en kite på en bild från kitebeach i en kitetidning Fia -
Jag stämmer in i ledet.
-
Har ett par gamla bindingar till en wakeboard som jag tänkte prova, men tack iaf
-
Inserts skruvarna var ju på en linje (alltså inte förskjutna) så det får väl bli wakebindingar
-
Tack Anna!
Kör nog som på min gamla bräda ca:40 cm mellan inserts och 7-10 graders vinkel på pads. -
Sätt du dig på dass och sov lite istället vettja!
-
Davids wrote:Då är det bara att skaka av valborgs bakfyllan med lite kitesurfing då på måndagen, sweet. Lundåkra någon?
Hänger gärna på efter 17.00! -
Bra bilder för att vara tagna med mobilen
-
4-5 m/s enligt weather watcher i LA =(
-
Gör som jag och jobba så slipper ni bekymra er 😉
-
Jag kommer ner och testar så fort det blåser och jag e ledig
-
Jag vill också ut, men det blåser ju inget när jag e ledig. Trodde det skulle bli Lundåkra mån-ons denna veckan, men…
-
pewe wrote:aa precis,
http://www.augustkiteboarding.com
Sidan funkar väl sådär bra 🙂 men det finns en email-länk. Annars har jag hans mobil nr om du vill ha? Jag ska hämta mina Padz i veckan och åker ner till Malmö nu till helgen och jag kan ta med dom om du vill ha? Kostar 250kr tror ja.
slå en pingla på 070 420 32 92 alt maila mig på [email protected]
/Peter
Tacka så mycket!
Enda felet är att jag bor i Helsingborg, men jag ringer dig om det blir aktuellt. -
Utav alla dessa bowkites, vilka är testade i sverige?
Ingen i detta avlånga land som har testat flera olika och kan ge en opartisk recension? -
Då var mina kvarglömda vårullar på spisen en fis i rymden jämfört med denna killen.