Forumsvar skapade

Sida 100 av 110
  • melker

Medlem
    6 juni, 2003 vid 18:10 som svar på: Surf med konst i morgon

I morgon är det fest i gamla kockumsdockan. Megmax Malmö och Slingshot kommer att medverka. Det blir uppvisning utanför och prova på smådrakar, nya prylar mmmmmmm och öl såklart. Massa uteserveringar. Konserter åsså ……..mm . mm

• melker

Medlem
    6 juni, 2003 vid 09:08 som svar på: vind i habo nu?

Ring: 040-410693

En riktigt kul kille.

• melker

Medlem
    4 juni, 2003 vid 07:58 som svar på: Ljunghusen vid 11?

Åker ned vid 12-13 tiden.

• melker

Medlem
    3 juni, 2003 vid 23:46 som svar på: The luscious Four

Nu spelade The Luscious Four på KB i Malmö i kväll. Alla hatade det så nu lägger vi ned. Och jag hoppas att denna tråd gör likadandt.

Ond mäsk !!

• melker

Medlem
    2 juni, 2003 vid 11:25 som svar på: Åkare sökes för kiteuppvisning…

”Konsär” är ett ord som en bildad man en gång i tiden kom upp med för kvasiintelektuella studenter som du ska ha nåt att göra med era patetiska liv.

• melker

Medlem
    31 maj, 2003 vid 20:48 som svar på: Åkare sökes för kiteuppvisning…

I den nu torrlagda Kockumsdockan med omnejd. Dom har fyllt den med fyra lastfartyg fulla med sand. Som sagt återkommer när vi vet mer.

• melker

Medlem
    31 maj, 2003 vid 19:57 som svar på: Åkare sökes för kiteuppvisning…

Allt stämde i Pans inlägg förutom att det är med det ratade och hatade The Luscious Four jag ska spela.

Mer om festen kommer i veckan. Det kommer att vara reklam för den i Sydsvenskan, radio city, NRJ och TV4 bland annat ,så det blir bra för vår ädla sport att medverka där !

• melker

Medlem
    29 maj, 2003 vid 20:17 som svar på: Zee breze

Instämmer på Jacobs inlägg. Om Hennning (Hengo) medverkar i nästa Duracell-reklam så kan kaninjävel äntligen få gå å dö. tack för en vindöd men trevlig dag.

• melker

Medlem
    29 maj, 2003 vid 08:03 som svar på: Zee breze

LIka bra att ladda med kaffe o skit i fall brisen luras !

• melker

Medlem
    28 maj, 2003 vid 20:03 som svar på: Zee breze

Hengo !

Jag ska köra förbi Lund i morgon vid 13 snåret så du kan åka med mig ut !!

Vi rings !

• melker

Medlem
    28 maj, 2003 vid 19:32 som svar på: Zee breze

KOmmer ut vid 14.00 och gör dig sällskap i väntan på brisen. Körde två timmar idag funka alldeles utnärkt i byarna. Mellen klockan 16 – 18 så funkade det hela tiden, stor mysfaktor. Tack säger jag till min nyinköpta Slinghot Fuel 17 !!

• melker

Medlem
    27 maj, 2003 vid 16:00 som svar på: The luscious Four

Måste tycka att jag finner det himla roligt med att de längsta trådarne med flest inlägg på steffo alltid börjar med att nån klagar på nåt. hahaha

Nu kan Steffo lägga ned denna tråd tycker jag. Tack ni som har ett öppet sinne.

• melker

Medlem
    27 maj, 2003 vid 07:39 som svar på: The luscious Four

Jag instämmer totalt !!!

Ta bort detta !

• melker

Medlem
    26 maj, 2003 vid 20:48 som svar på: The luscious Four

Att ni bara orkar. Skit i och lyssna då. Hoppas ni tycker lika illa om Sub Second Rocket. Älskar kritik men det hade varit kul och veta från vem den är.

• melker

Medlem
    26 maj, 2003 vid 12:18 som svar på: The luscious Four

hahaha. Lyssna inte pundhuve. tongue.gif

Sida 100 av 110
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA