melker
Forumsvar skapade
-
I morgon är det fest i gamla kockumsdockan. Megmax Malmö och Slingshot kommer att medverka. Det blir uppvisning utanför och prova på smådrakar, nya prylar mmmmmmm och öl såklart. Massa uteserveringar. Konserter åsså ……..mm . mm
-
Ring: 040-410693
En riktigt kul kille.
-
Nu spelade The Luscious Four på KB i Malmö i kväll. Alla hatade det så nu lägger vi ned. Och jag hoppas att denna tråd gör likadandt.
Ond mäsk !!
-
”Konsär” är ett ord som en bildad man en gång i tiden kom upp med för kvasiintelektuella studenter som du ska ha nåt att göra med era patetiska liv.
-
I den nu torrlagda Kockumsdockan med omnejd. Dom har fyllt den med fyra lastfartyg fulla med sand. Som sagt återkommer när vi vet mer.
-
Allt stämde i Pans inlägg förutom att det är med det ratade och hatade The Luscious Four jag ska spela.
Mer om festen kommer i veckan. Det kommer att vara reklam för den i Sydsvenskan, radio city, NRJ och TV4 bland annat ,så det blir bra för vår ädla sport att medverka där !
-
Måste tycka att jag finner det himla roligt med att de längsta trådarne med flest inlägg på steffo alltid börjar med att nån klagar på nåt. hahaha
Nu kan Steffo lägga ned denna tråd tycker jag. Tack ni som har ett öppet sinne.
-
Jag instämmer totalt !!!
Ta bort detta !
-
Att ni bara orkar. Skit i och lyssna då. Hoppas ni tycker lika illa om Sub Second Rocket. Älskar kritik men det hade varit kul och veta från vem den är.